Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det min tur til å skrive at JEG ER GRAVID:)

Har en gutt på 2 1/2. Mistet gutt nr 2 i svangerskapets uke 24 i mai 2005. Eneste forklaring var krybbedød. Har prøvd siden dødfødselen i fjor med å bli gravid.

Denne mnd fikk jeg meg ny jobb. Har vært student fram til nå. Signerte kontrakt i går. Hadde derfor bestemt meg for å utsette videre prøving noen mnd med hensyn til jobben. Men der var jeg visst gravid likevel.

For 1 uke siden var vi til utredning hos gynekolog der mannen min fikk påvist dårlig sædkvalitet. (for få ant i fht normalen) Vi ble satt opp til ivf time (prøverør) i desember, og hele tiden mens alt dette skjedde har jeg vært gravid!! Har hatt en følelse men symptom-hysteri fra tidligere mnd har vel gjort sitt til at det likevel kom som et sjokk.

Er kjempeglad, men likevel litt nervøs for om det vil gå bra denne gangen.

*************Sender masse babystøv til alle**************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, gratulerer såååå mye:-) Så flott når kroppene våre fungerer som de skal!

Vi hadde også bestemt oss for videre utredning.. med særprøve osv... Jeg hadde til og med bestilt el-tester som kom i går.. men så testa jeg positivt.. !! Fantastisk følelse..

Lykke til.. vi ses vel på mars klubben?

Skrevet

Tusen takk!

Hihi... marsklubben... er bare så uvirkelig enda for meg dette her. Men klart jeg blir med der:)

Leste om deg i går kveld. Var ute for det samme selv. Fikk positiv el test dag 16 (bruker cb digital) Dag 18 var den negativ. (testet bare for morro skyld) Hadde venetet m å kjøpe gravi tester denne mnd for ellers bruker jeg dem bare opp for tidlig. Planen var å teste i dag hvis TR ikke dukket opp... Men i går kveld sprakk boblen. Før jeg la meg tok jeg en el test på gøy. Den ble positiv. Har gjort dette før men da fått bare neg resultat.

Stod parat i dag når apoteket åpnet kl 9, rett hjem og tisse. Og jammen var den positiv:)

Skrevet

heisann og gratulerer med den lille spiren...

så bra at du endelig ble gravid igjen, og jeg krysser fingrene å håper på at du får en fint svagerskap og en frisk baby til våren....

lykke til

klem

p.s. takk for babystøv...

Skrevet

Gratulerer så masse...

Suger i meg babystøv...

Gleder meg til å høre hvordan det går videre i svangerskapet..

Klem fra...

Skrevet

gratulerer så masse... dette under jeg deg sååå mye...

og det går helt sikkert bra. lykke til!!!

Skrevet

Gratulerer med positiv test-og masse lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer kjempemasse og lykke til :o)

Skrevet

Gratulerer så mye & lykke til!!!! Kos deg masse, så håper jeg vi ses på 1.trim. :o)

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper alt går bra med deg og spiren!

Lykke til videre!

Skrevet

gratulerer så mye,ønsker deg all den lykke du kan få.

Skrevet

Grattis da...Sommer boomen bare fortsetter...Kos deg masse...

Håper at jeg også snart kan skrive en lad melding som dette!!!

♥♥♥♥ masse baby hjerter med støv til alle♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Klemmer<3

Skrevet

Tusen takk til dere alle! Dere er fantastiske alle sammen og jeg unner dere alle en spire i løpet av sommeren.

Har flittig sugd til meg andres babystøv i et år nå, så jeg sender litt til for sikkerthets skyld......

***********************babystøv****************************************

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...