Gå til innhold

Hvordan bruker jeg Crinone?

Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Skal den smøres på eller..?

Jeg har legetime i dag.. og jeg skal spørre om å få Crinone.. etter 3 aborter så syns jeg det er på tide at jeg får hjelp.. Nå brukte vi 9 mnd etter ma på å bli gravide igjen også.. Så syns jeg har venta lenge nok, og jeg føler jeg behøver hjelp..

Men det var sååå deilig å se plusstegnet igjen:-)

Fortsetter under...

HEi :-) er det deg som har vært på "slitere" ?? så hyggelig å lese at du er gravid igjen :-) Crinone er er vaginal gel ,som du "sprøyter" opp i skjeden en gang om dagen. (helst morgenen). DU får pakker med 15 "engangs sprøyter" ad gangen. Jeg tok til jeg var 13 uker på vei.

Det er ikke hverken ubehagelig eller vondt/ekkelt. Men noe av geleèn/kremen kommer ut igjen som hvite og eller lys rosa/oransje klumper, og det er helt vanlig.. :-)

Bare spør om du lurer på noe vedr. Crinone.

Gratulere så masse :-) og lykke til

Klem

Åh* hopper på og klemmer* Jeg har masse spm til deg...

Ja det er meg fra Slitere :-)

Men jo.. her er tingen.. Legen min hadde ikke hørt om Crinone før.. og det hadde ikke gyn på sykehuset jeg tilhører heller.. Sitter nå og venter på at de skal finne ut hva det er *frustrert*

Jeg ringte Ullevål.. og de vet jo seff hva det er.. Så nå spørs det om jeg ikke blir henvist dit da.. for å få en gele.. er det mulig...

Når du sier rosa/orange klumper.. det er ikke blod?

Så flott at du får Crinone :-)))

Mekelig at de ikke hadde hørt om Crinone. (fastlegen er ikke såååå rart for det skal så vidt jeg vet skrives ut av en gynekolog).

Det vil/kan blit litt blødninger av Crinone og dette "farger" de klumpene som kommer ut (og de kan bli ganske så store) Men at disse klumpene blir svakt farget er HELT ufarlig og HELT normalt.

Og du bør begynne å bruke de så snart som mulig, og holde på til fullgåtte 10 uker minst (jeg holdt på til fullgåtte 12 uker).

Ønsker deg masser av lykke til og håper inderlig at det går bra denne gangen :-)))

Og bare spør mer om du lurer på noe :-)

Klem

Tusen takk for så kjappe svar=)

Jeg skal begynne med Crinone i morgen.. Da er jeg bare 4+2.. så jeg kommer kjapt igang gudskjelov..

Hjalp det deg?

Så klumpene som kommer.. de kan være "misfarget"? Og det er normalt ja.. ok.. da vet jeg det..hehe..

Annonse

Jepp.. klumpene kan være misfarget, og det kan være mye klumper og store, og det er helt normalt.

Jeg håper det hjalp meg.. :-) Jeg har hatt 1 SA og 2 MA på 1 år, og er nå 23 uker idag, så jeg håper at det denne gang går bra.

Lykke til videre.. :-)

Oi.. du er kommet så langt allerede.. Gratulerer så mye=) Da går det jo helt klart bra vettu...

Jeg ser frem til å bruke Crinone nå.. det gir meg håp. Skulle jeg miste, mot all formodning, så vet jeg at jeg har gjort alt jeg kan for min lille spire..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...