Gå til innhold

Magebilde 25+3 :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj så fin mage :) Og så fin topp!!! Hvor har du fått tak i den?!?

Skrevet

hi hi , søt mage;) og samme termin som meg ;)

Skrevet

hi hi :)

Har kjøpt den på vanlig-avdeling på h&m til 198kr :) tror egentlig det er en kjole, men den blir veeeeeldig kort når man har litt mage :P

Skrevet

Gjett hvem som skal på H&M i lunsjen iomrra!!!!!!!!!! hehehe :) trenger desperat kles-tips, umulig å finne fine gravidelær noe sted.

Skrevet

Ble inspirert til å gå på shopping jeg - du ser så fresh ut! (Og termin samme dag som meg også.. Ü)

Må på penkjole jakt til alle bryllupene jeg skal i, og nå har jeg endelig fått gravidmage slik at det går an å se for seg hvordan kjolene sitter på kroppen. Utrolig praktisk at det er en løsning å kjøpe kjoler i større størrelse...

Skrevet

Skulle i bursdag å hadde pynta meg, tro meg - jeg ser IKKE sånn ut hver dag ;) hehe. Men takk :)

Det er elendig med klær for gravide ja... jeg har masse kjoler i stretch som jeg enda passer, men her i tromsø har vi det enda så kaldt at jeg skulle gjerne hatt noen freshe strømpebukser å ha under .... - Noen som vet hvor jeg kan finne det? har kjøpt i L på H&M, men de er for trange over magen, og skal jeg ha de under magen så blir det sånn kant som vises gjennom kjolen.. argh :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...