Gå til innhold

Jeg tok en test i dag jeg!

Anbefalte innlegg

klarte ikke å vente....og den ble jo suuperklar negativ.

er jo faktisk 5 dager til IKM så ikke så rart uansett. men på en måte gjorde dette at jeg slapp å håpe sååå fælt og tenke på å teste hele tiden. Så jeg ble litt roligere nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5493026-jeg-tok-en-test-i-dag-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

joiner klubben..hehe...blir gal av å vente... Er ikke sikker når jeg har IKM, bare at det er en gang denne uken... Vi reiser på ferie på mandag, så MÅ vite det før det... Æsj! Dette er pyton ass... Vi får olje oss inn med tålmodighet... *slenger over en flaske* ;)

Det er jo helt snålt at vi ikke kan styre oss.Lurer litt på om jeg har nokå holde på med siden jeg er tenker så mye på det.Trodde denne mnd skulle gå med til kun bryllupstanker siden vi gifter oss på lørdag men neida--babylaging er fortsatt et stoort tema:)

ojojoj!!! Og så klarer du å tenke på baby???! Eller...hmm....Like spennende begge deler!! Tenk om du tester positivt på bryllupsdagen??!!! Det hadde vært en fin presang..! :) Krysse fingrene for oss!! Lykke til med den store dagen og!! Nyt hvert sekund av den, for den er så altfor fort over... :(

Kjenner meg igjen der ja. Tok også en test i dag tidlig, og den var selvfølgelig negativ.......... Har IKM mandag 3. juli, så jeg vet at det er for tidlig. Men klarte ikke vente lenger.........:-)

Har forresten INGEN symptomer denne gangen. Rart det også....?

Annonse

Hadde ingen symptomer sist, eller la ikke merke til dem iallefall... Men husker jo nå at jeg var stuptrøtt og kunne spise i det uendelige.. hehe.. Er stuptrøtt nå og, og har vært skikkelig PMS de siste tre dagene..Rart for jeg pleier bare være det dagen før mensen, og da bare "innvendig" om du skjønner..lar det ikke gå utover andre, men irriterer meg grenseløst for meg selv.. ammer snuppa på 14 mnd enda..(Holder på å trappe ned til to ganger om dagen) så har ikke merket noe puppebesvær eller lignende..

Akk ja...Vi kvinnfolk assa...Sist syklus hadde jeg alle symptomene,testa 4 ganger tror jeg..Helt klart negativ,å mensen kom jo...

Nå sitter jeg her med en test i hånda,å lurer på om jeg gidder å teste...Har testet en gang,den var knall negativ..Men nå er jeg jo 13 dager over,så kanskje jeg ikke klarer å la være...Har egentlig ingen sterke symptomer,ikke som sist gang ihvertfall...

Nei..Dette er ikke enkelt.Blir litt opphengt i det egentlig...

Jeg lurer også på om du har testet!!!

13 dager over er jo virkelig et tegn:)

Krysser fingre for deg. jeg skal teste på fredag, og så tester jeg ikke før mandag om ikke TR kommer(men kan nok hende det blir mer testing enn jeg sier..hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...