Gå til innhold

Kjapt innom med tantenytt..

Anbefalte innlegg

....hun dukket selvfølgelig opp til slutt, på dag 40! Tenke seg til å pine meg sånn, tror jeg må ha terget henne skikkelig med å sende henne til Kuala Lumpur. Så nå er det slutt på å snakke stygt om tanta, og jeg sender henne bare dit hun vil selv. Orker ikke at hun skal bli sur en gang til, er så utrolig slitsomt å gå og vente på henne når en vet at hun til slutt vil komme (fordi testene bare er negative).

Prøver å tenke minst mulig babylaging om dagene, og har ikke begynt å telle dager en gang (har tantebesøk ennå). Denne ganger orker jeg ikke ha kontroll over hvor jeg er i syklusen, og har tenkt å la ting seile sin egen sjø. Drar videre på ferie torsdag morgen (er bare hjemmom for å pakke om), og da blir det vel så som så med privatliv siden vi skal bo hos familie og venner med barna på samme rom som oss. Det får gå som det går...

Lykke til alle dere andre prøvende medsøstre. Ønsker dere alle en riktig god og fruktbar sommer :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5492627-kjapt-innom-med-tantenytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En flott og fruktbar sommer ønskes deg også Ninni.

Jeg håper du og din kjære får noen stjålne øyeblikk for dere selv inni mellom.Jeg tror nok at det kanskje er det med mindre fokus på babylaging som skal til,så jeg krysser fingrene for at de fleste av oss skal lykkes i løpet av sommeren,som et resultat av sol og sommer,bar hud og senkede skuldre.Sommerklem fra vilsågjerne.

huff så leit at tanta kom da. Men det er kanskje best når testene er negative. Vi kommer også til å slite med privatlivet neste pp. Vi bor i campinghytte sammen med barna når jeg har el neste gang.

Du får ha en riktig god ferie Ninni. Håper du får en flott sommer med en liten spire om en liten måned.

klem fra

Det er skikkelig urettferidg at hun venter så leeenge med å komme, når hun nå har bestemt seg for å komme. Vi må jo videre til neste pp - det må hun vel skjønne!

Synes det høres ut som du/dere har et godt opplegg for neste pp; nyt ferien, barna og hverandre når dere får sjans!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...