Gå til innhold

blør i uke7, kan noen svare meg?


glafruen

Anbefalte innlegg

Æ e helt fortvila..æ begynte å blø idag.Foreløbi ingen smerter,men ubehagelig form og følelse i magen..Litt mindre blod enn vanli(foreløbi iallefall) vet jo ikke kordan det arte seg utover natta..

 

 

Ifølge den kalkulatoren på di her sidene,så er jeg 7 uker på vei. Har testa 2 ganger med hjemmetest,så jeg er helt sikker på at jeg er gravid. Men så begynte æ å blø når æ kom hjem fra jobb idag. Er det mange som har opplevd blødninger så tidli,og likevell gått svangerskapet ut? Jeg har tatt egenmelding i mårn,og tenkte dra til legen i mårn.Men æ kvier meg veldig,tenk om han ikke tar meg seriøst engang? Æ syns d e grusomt hvis æ har abortert nu,selv om d ikke er så mange uker enda... er d noen som kan berolige meg..... eller er d ikke håp..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt om flere som har blødd, uten at det har vært noe galt i det, men har jo også hørt om de som har hatt en sa, at de blør, så tør ikke si noe... Men vet iallfall om noen som har gått svangerskapet ut selv om de har blødd!

 

Lykke til hos legen, han sender deg sannsynligvis til UL:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det???

 

da jeg gikk gravid med min første, begynte æ å blø i uke 8, ikke kjempemye...men nok til at jeg fylte papiret med blod hver gang jeg var på do (OFTE) i panikk fikk jeg komme til en turnuslege som us meg, og beroliget meg, samt at jeg fikk komme til ul-innvendig dagen etter. Men var så tidlig i svagerskapet at jeg måtte vente ei uke og ta ny ul da. Alt var i skjønneste orden sa de. Sannsynligvis hadde jeg en ømfintllig blodåre på livmortappen eller hva det heter, som hadde begynt og blø litt. Og i sv.skapsuke 37 fødte jeg en velskapt nyyyyyydelig pia :)

 

Så det trenger ikke være noe galt, men uansett er det ubehagelig. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.Takk for svaret... men æ klarer ikke roe meg noe særlig. Traff ei kollega idag,og snakka med ho om d her. Ho sa åsså t ho blødde i 1,5 uke i uke 8-9,og fødte ei pia likevel. Og æ leser om mnage her inne som blør tidlig i sv.skap, og som d går bra med,men æ klare ikke slå mæ til ro..... var hos legen idag,han tok bare gyn.us,og urinprøve og hb. urinprøve for å konstatere graviditeten der.

Skal imårn ijæn hvis det ikke har gidd seg.

Det har heldivis ikke blitt mere blod,men ikke så mye mindre heller. Og kan ikke si t æ har vondt heller,mere sånn veldig trykk/ubehagelig nederst i magen. Fikk heldigvis sykemelding ut neste uke,for å ta d me ro...diagnose truende abort..

 

Hufff.....d føles som æ må vente så lenge...han kunne ikke si om æ skulle ta UL heller,,Må kansje kreve d sjøl..

 

Får krysse fingrene og håpe d går bra me meg åsså..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...