Gå til innhold

Har ikke vært her på noen dager,,,,, skjedd noe forferdelig trist...

Anbefalte innlegg

pappaen min døde plutselig på lørdag av hjerte, bare 57 år gammel... Jeg er så ufattelig trist og lei meg .... Måtte bare skrive litt om det....

Jeg fikk telefon av mamma på lørdag at pappa var død... Trodde ikke på henne i det hele tatt. Min skjønne fantastiske pappa var død... Jeg kjørte 20 min og løp inn på soverommet til pappa. Kastet meg over han og ristet i han . Kunne ikke skjønne det var sant. Ambulanse personell og lege hadde prøvd gjennopplivning uten å lykkes. Det er så uvirkelig.

Det som er så utrolig er at jeg hadde eggløsning på lørdagen og om vi hadde klaffet denne pp så hadde ett nytt liv startet den dagen pappa sovnet inn..... Tror selvsagt ikke kroppen min har klart å få ett lite frø til å klore seg fast etter dette, men i tilfellet det har skjedd er det så surrialistisk å tenke på at jeg blir nesten gal.....

Beklager å legge dette inn her , men var godt å få skrevet litt ned også....... Stor klem

Fortsetter under...

Takk for trøstende ord. Jeg skal si noen ord til pappa i begravelsen... Noen som har noen dikt eller fine ord jeg kan se på.....??

Godt å få litt ideer selv om jeg vet egentlig hva jeg skal si til min kjære snille pappa. Vi er sammen hele familien hver dag. Gråter , hulker, og ler om hverandre... Minnenne er så sterke og savnet så uendelig stort.....

Annonse

Huff, så trist! Håper det går bra med deg. Men som trøst, så fortalte søsteren min meg at begge gangene hun fikk barn, var det en som døde (to besteforeldre, altså, ikke så trist som for deg). Så det virker litt sånn at når et liv forsvinner, kommer et nytt til verden. Håper det er sånn for deg også!

Huff, veldig trist. Har dessverre ingen dikt eller fine ord å gi deg, men tror at uansett hva du velger å framføre i begravelsen vil det være de riktige ordene for deg og familien. Kondolerer

Kjære Wish...

Kondolerer så masse, ufattelig trist å miste sin far så ungt.... det er uretferdig...kom det helt brått?

Ville sende deg en stoooor trøste klem.

ja selv om kroppen din kansje ikke er helt klar for et frø nå, skal du ikke se bort fra at det skjer da, kroppen er jo opptatt med andre ting og plutselig så kan jo spiren sitte...

Håper du har god støtte i kjæreste, famile og venner nå..

vet du har tunge dager fremfor deg, så jeg sender deg også mange varme tanker...

klem

Annonse

Utrolig trist, min pappa hadde hjerteinfarkt for noen mnd siden og det ble for oss 4 uutholdelige uker hvor det svingte veldig og han har hatt mange komlikasjoner, det ser nå heldigvis ut til at det skal gå bra. Men det er vanskelig og ufattelig når foreldre blir syke, eller går bort i så ung alder. Jeg følte meg helt hjelpesløs, og fremdeles får jeg en klo rund hjertet når jeg tenker på det. Dette var kanskje ikke noen trøstende ord akkurat, men jeg føler så indelig mye med deg og vil gi deg er god klem.

kondolerer!

pappan min døde når jeg var 12,så jeg vet

akkurat hvordan du har det.

selv om det ikke hjelper så mye nå,så vit at

om en stund går det verste savnet over og du sitter igjen

med de gode minnene.

klart savnet alltid vil være der,men på en annen måte.

ikke den vonde,stikkende måten som man føler i begynnelsen.

håper dere i familien tar godt vare på hverandre.

klem fra

Hei Wish!

Jeg vet ufattelig godt hvordan du har det! Pappaen min døde den 25. desember...sånn helt plutselig. Uten å være syk...kun 60 år gammel! Det er så ubeskrivelig vondt, og vet absolutt hva du går igjennom!!! Det finnes ingen ord som gjør at savnet bli mindre, det er fortsatt tungt og det finnes ikke en dag man tenker hva hvis jeg hadde gjort det eller det annerledes??? Uff! Dette er så ubeskrivelig vondt, kjenner meg igjen i alle dine følelser! Vet ikke hvordan jeg skal få deg til å føle deg bedre, men det er viktig å snakke med familien rundt deg...gråt mye, tenk på alle de gode minnene dere har sammen...det hjelper! Håper din kjære er der og holder godt rundt deg! Det vil bli bedre, men det vil også ta tid å bearbeide denne store sorgen!

Sender deg en stor klem

----------(@

Nå ble jeg trist.Sender deg en diger klem til trøst.Den hjelper vel lite ,men jeg veit hvordan du har det.Mistet pappaen min den 8 juni i år.Det er forferdelig tomt og trist.Men vi fikk forberedt oss, det fikk desverre ikke dere. Prøv å tenk på at han ikke hadde noe vondt før han døde.

Det kan ikke vi tenke for pappa hadde en forferdelig slutt..

Skule ønske jeg kunne sagt noe for at det hadde lettet smerten din.Men veit at det ikke er så mye som hjelper akkurat nå.

Sender deg og dine masse varme tanker.

Klemmer fra

Uff, så utrolig trist! Er vanskelig å vite ha man skal si når sånt skjer, men vil sende deg mange trøsteklemmer og gode tanker. Håper du tilbringer masse tid sammen med resten av familien din i tiden fremover, og at du snart får en gladmelding i form av to blå streker...

Klem,

Så trist! Jeg gråter her jeg sitter..... Mista pappa`n min plutselig for 6 år siden, så jeg vet hvordan det føles. Håper dere kan snakke, le og gråte sammen i familien nå, det hjalp meg og min familie mye ihvertfall.

En grusomt trist tid du går igjennom nå......

Sender deg mange tanker. Er sikker på at det du kommer til å si i begravelsen blir fint, jeg beundrer deg som klarer det. Jeg hadde aldri fiksa det...........

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...