Gå til innhold

Han har så mye utslett i ansiktet (6 uker gammel).

Anbefalte innlegg

Folk rundt her kaller det rev, sånn utslett som kommer av mageknip. Men jeg syns han har så mye, og det ser så grusomt ut. Det må da klø vel? Men det ser ikke ut som at det plager ham. Jeg har sluttet å drikke brus og spise sjokolade, men det har ikke blitt noe bedre (har bare sluttet for tre dager siden da). Er dette virkelig helt vanlig, eller burde jeg få det sjekket? Det har spredd seg til brystet og litt ned på ryggen.

Fortsetter under...

Tror det er hormoner som gjør det. Jeg hadde sånt utslett (røv) når jeg var liten, så ikke ut:o( Hadde så mange prikker at men så knapt huden min. Men det går bort av seg selv om en liten stund. Hvis du er usikker, hør på helsestasjonen.

Annonse

Da sønnen min var ca tre mnd fikk han enormt mye utslett i ansiktet.

Det har i ettertid vist seg at han er allergisk mot egg og at dette var årsaken til utslettet han hadde da! ( jeg spiste veldig mye egg i denne perioden og fullammet) Da jeg sluttet å amme han og gikk over til annen mat + mme forsvant utslettet. Jeg visste ikke da at han var allergisk mot egg, men har senere kommet fram til ar det var årsaken(sønnen min er nå fire år).Er ikke sikkert at det er noe lignende med sønnen min, men du kan jo ha det i tankene! Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...