Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du hadde skrevet på augustklubben nå:) Eh..hører ikke vi begge til på 3tri tro? siden vi skriver her:)

får se hva jeg gjør. Er litt kjedelig å være i byn to timer før og, men rekker bare hjemom og ut igjen gr. kø, så får isåfall dra rett inn.

Skrevet

ja vi hører til på 3.tri hi hi

vel jeg er i byn jeg og jobber jo egentlig bare til 15.30 kanskje litt lenger siden jeg blir borte noen timer midt på dagen (veldig fleksibelt )

så seriøst kan møte før jeg, Føles litt tryggere med deg der :) Tror jeg da:/

Skrevet

haha, ja kanskje du er den mest skumle av dem alle:) (ja eller jeg for den saks skyld)

Er ikke lett å rive seg bort fra 2 tri. Greit nok med "tråden", for er jo flere der som hører til her, men vi er nå litt feilplassert. Men pøtt:)

Er det nærmest og greiest å parkere nede på brygga? Lurte på Vika. Er så lenge siden jeg har vært (og kjørt) i byn nå. Koster det type 30,- pr. påbegynte halvtime på brygga? Mener å huske at det var blodpris der.

Hva skal man finne på før da? Jeg tenkte jeg skulle kikke litt i butikkene der nede (stort det vøtt, når en er vant med Lillestrøm..hehe) Skulle man ha møttes på Pascal før da eller? Traske rundt hver for oss i påvente av at klokka skal bli 18? Skulle ikke noen andre og komme før? Synd det er så drittvær da:( Hadde gleda meg til å tusle brygga med is.

Skrevet

hei jeg skal løpe bort på UL nå jeg skal tenke på det til etterpå regner med å v ære på pc før 14 i allefall

Skrevet

Skal du på ul? Åffer det a? Så gøy da:) (eller?)

Ja jeg sitter nå her til halv fire jeg. Ganske stille i dag, så det er mulig å bimme litt.

Lurer på å sjekke busstider jeg..er jo greit å slippe kø og sånn. Er vel kanskje ikke så ille INN til Oslo:)

Skrevet

Skjekka litt på parkering nå og alt er vist svindyrt. jeg tror jeg tar bussen eller trikken ned siden det er. så dyrt.

Vet ikke om det er kø til bynpå din side men det er i allefall kø begge veier ut/inn til bærum på ettermiddagen.

Ja ul er gøy, men ser jo ikke så mye da de skulle måle babyen var vist en vekstkontroll for jeg har noen kroniske sykdommer så det var derfor. Gøy å se at det er full fart der inne da lå til registrering av hjertelyd først også en kjapp ul hvor hode og mage ble målt. Alt så fint ut Hodet er ned og det satser vi på at det blir:).

Vet ikke hvordan vi skal gjøre det jeg. Jeg er nå her så jeg kan møte før hvor som helst egentlig jeg og når som helst også. Er det varmt nok så spiser jeg gjerne is (må ike være så varmt for is egentlig)

Skrevet

æææhhh!! Hørt om komma og punktum eller? hehehe

Sjekke busstider nå jeg. Ble litt rush på jobben her. Nei trenger ikke være varmt for is, men litt triveligere enn blåst og evt. regn da.

Koster en del med buss og...

Sjekke litt først jeg, så jeg iaf vet når jeg er i by'n.

Skrevet

Følger med her jeg da.

Punktum?? hææ (har hørt noe om det før :))

Skrevet

Tar bilen inn etter MYE om og men. Og et så jæ**** mas på tlf her!! Alt på en gang. (heltsurreteihue)

Døh, sleng på @hotmail bek nicket mitt så tar vi det derfra:)

Skrevet

jæh, blir det av deg da tro? Vet ikke hvor mye kø det er inn, så vet ikke når jeg er der. Og hvor skulle vi isf møtes? Der eller vi kunne jo ta en is på brygga først da. Langs brygga et sted? ved en isbod?

Er vel på brygge fra..tja..sikkert litt før halv 5. Inkl parkering og gåing..ja sikkert halv 5.

Litt lettere om man kan sende en sms, men tenkte jeg ikke skulle legge ut mob. nr her. Derfor msn:)

Skrevet

ok jeg tenkte på mail jeg siden jeg ikke får Msn her på jobbe, vel tar sjansen inni alteksten her og slenger ut mitt 90079386 håper jeg rekker deg nå da

Skrevet

rakk deg;) melder etterpå. Låser de meg snart inne her..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...