Gå til innhold

Noen som har Carena Easy trillen og er fornøyd ??

Anbefalte innlegg

Hmmm, har jo hørt litt forskjellig. Har kjøpt ei slik vogn selv, men ikke fått den ennå, det blir jo ikke så mye reising på oss med det første, tenkte mest å bruke den som shopping vogn, og for å ha med når vi skal til Oslo nå i sommer. Hva er det som er så galt med de da ??

Føler jeg har gjort ett dumt kjøp nå : (

Fortsetter under...

Er kjempe fornøyd med min jeg. Ryggen kan legges ned, supert siden han da kan sove i den i flere timer. Liker å at det er holder til kopper osv oppe ved styret. Og så er det en diger god kurv under som man kan stable masse i :)

har ikke noe negativt å si om denne trillen jeg. Er til og med grei og kjøre på grusveier med, selv om den vanlige vogna nok er bedre til det. men kan brukes på korte turer :)

Syns den er helt super jeg. KJøpte den for noen uker siden og har allerede hatt den med til syden i en uke. Kjempegrei å trille, min gutt på 18 mnd sov godt i den, lett å legge sammen + slå opp, tar liten plass sammenlagt, kjempestor og praktisk handelkurv under + det geniale uunnværlige brettet oppe med håndtaket:o) Veldig greit når en er og handler og vil ha seg litt drikke - så setter en den bare i brettet:o) Har også brukt den å gå tur med - helt super til det også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...