Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal til Thailan og gifte meg i sommer, og har lyst til å ha med litt fine klær. Skal selvfølgelig kjøpe masse der nede, men må ha litt med.

Noen som har tips til en nettbutikk med fineklær i str. 50/52? Er ikke gravid...

Fortsetter under...

Lille spire: Du kan få skreddersydd masse klær i Thailand. De er vant med store turister :-)

Til HI: du får tråle butikkene på kryss og tvers; jeg fant faktisk en del på H&M og Lindex (Exxelent) før jeg dro til Kreta før i vår her. Net butiker fnner du plenty av lenker til lenger nede tror jeg. Husker ikke noen i farten.

En del stormote-butikker har også mammabukser i støre størrelser hvis du spør dem.

Hei...

Det er ikke alltid lett å finne fine klær i store str.

Jeg har undersøkt endel og kommet frem til at det er lite utvalg på Festtøy, i allefall her i Norge.

Men du kan jo sjekke:

www.zizzi.dk (har butikker i Oslo og omegn)

Wilhelmines i Akersgata i Oslo og i Drammen har endel fint

www.hosjytte.dk har nettbutikk med masse gode tilbud

I danmark har de noe som heter Lis G og de har en egen avd. med festtøy/bryllupstøy i Kolding i Danmark.

Monsoon ( i Køben og London) har masse fint, endel opp i str 22 (52)(søsterbutikken til Accessorize som ligger i Oslo)

Andre merker med store ok klær er

Zhenzi

Solo

Simply/Dominique

Pas

(Oslo Moteforum på Skøyen har mange leverandører av store str)

Ellers har Evans i Storbritannia en diger butikk (i mange byer) med alt av klær og sko i store str. Har nettbutikk, men selger ikke til Norge.

Tror siden heter www.evans.uk.ltd

Det finnes også noen Amerikanske nettsteder med festtøy som selger over hele verden....

Men å sy plagg i Thailand er jo ikke dumt. Men de syr nok best etter mål og eller plagg du allerede har. Tror ikke det funker like bra med et enkelt mønster. "Same Same" er favoritten til skredderne. Har forresten ei venninne som sydde en bunad/stakk i Thailand til langt under 1000,- inkl skjorte.

Håper du finner deg noe fint da!!! Lykke til med bryllup og klær...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...