Gå til innhold

Åhm..usikker,usikker,usikker..


Gjest

Anbefalte innlegg

Er såå utrolig usikker på om om an kan stole på To Klare Røde Quick Respons streker? Har jo alle andre symptonene, uteblitt Tr (7 uker) Større bryst..men alikavel..er Quik Respons sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja håper det. Det er så mange som sier til meg at jeg ikke kan stole på Quick Respons, at de har testet falskt positivt! Blir litt fortvilet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,de er like sikker som andre tester! har selv brukt de! og når du har testet positivt 2 ganger,ja da er det ikke tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev det kanskje litt utydelig på toppen, har bare testet positivt en gang. Men det kom 2 klare røde streker.De kom med en gang. Har heller ikke testet noe mer enn det, men tenkte e skulle ta en ny test i morra. Føler jeg må det.Men regner med uteblitt Tr og positiv test er ganske så tegn på graviditet..håper så ialfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,du er gravid! jeg er helt sikker! men skriv resultatet i morgen da,så får jeg se om jeg hadde rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har åsså testet positivt 2 ganger på quick respons nu,første gang for en uke siden(ikke på morgen urin) og idag på morgenurin... Håper jo at de er til å stole på,,Men begynte å blø idag, (se ett annet innlegg,"blør i uke 7")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...