Gå til innhold

Vilsågjerne hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Martine68.

Tusen takk for omtankenC";).

Jeg hadde som sagt ikm i går ,testa på mårran i går men den var negativ..Så her står altså jeg,og kan ikke annet enn vente!Ingen tante ,enda håp tenker jeg.Temperaturen er enda høy,så jeg har troa enda iallefall.Hvor er du i syklus nå Martine68?Jeg håper det snart kommer mange gode nyheter her inne hos oss,tenk å få dra etter gammelmamma i flokk!!

Har to stripser i fra billig tester liggende i skuffen.Tenkte å prøve en av dem om ikke tanta har vist seg til lørdag..Hvor jeg skal ta tålmodigheten fra frem til da aner jeg ikke...hehe..Men jeg skal prøve!

Tusen takk for at du husker på meg!

God morgen. Her er jeg igjen vet du. Har akkruat kommet på jobb og hva annet kan man gjøre en å titte innom her. Jeg er på dag 20 idag og tror nok tanta kommer om en liten uke. Har faktisk ingen forhåpninger denne pp. Er faktisk så avslappet at jeg ikke er på symptomjakt en gang. Tror el uteble denne gangen. Ikke noe el-slim eller noen tegn på el. Neste pp er vi på ferie og da skal vi dele soverom med barna. Så det skal bli utfordrende og finne tid til hverandre under el. Men vi får se om vi får lurt oss til litt like vell....

Håper det blir anledning til litt kos på ferie også,men skjønner godt at det ikke nødvendigvis blir enkelt...Et typisk dilemma i ferietider det der,med både barn og annen familie tett innpå.Ønsker dere lykke til i allefall,og riktig god ferie.Håper ikke alle reiser avgårde på ferie herifra til samme tid,i så fall blir det jo virkelig dødt og ensomt her inne.Får holde feltet alene jeg som skal være hjemme i sommer daC";)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...