Gå til innhold

Er det mange som har blødning ??!!


silly er gravid :)

Anbefalte innlegg

Hei !! Jeg sniker meg inn her jeg.. er egentlig ikke helt her inne men pr def er jeg gravid. Har tatt blodprøve og den har vist seg å være stigende fra 197 i forige uke til 324 i går. Ikke en bra stigning men en stigning. Skal ta ny blodprøve til torsdag. Men det jeg lurer på er om det er mange som har hatt blødninger og hvor lenge og hvor tidlig kom det.. ??

Håper det sitter ett lite knøtt og at det blir noe ut av dette her...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg har blødd litt i ca 2uker nå, er 8 uker på vei og var og snakka med jord mora i dag der fikk jeg beskjed om at det var helt normalt og at over halv parten av alle gravide opplevde det. ho mente at kroppen ikke var helt klar over at jeg var gravid enda. så fikk beskjed om at jeg kunne blø hver gang jeg egentlig skal ha mensen. det var ikke farlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!!!

 

Vel .. jeg er til tett oppfølging på riksen og har tatt ul i dag og de kan ikke se noe ennå.. De aner ikke helt hva dette er eller har vært...

Min teori er at det er for tidlig.. så nå blir det spennende å se hva som skjer av utvikling til i overi morgen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..jeg blør.... uke 7.

 

(har skrevet ett eget innlegg om d,med samme spm som du har)

Er ganske fortvilende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også og småblør, og jeg blir snart sprø av det... Går utover både egen ro og husfreden... Startet igår med rosa farge på toalettpapiret og små flekker på truseinlegget. Idag har det vært litt brunlig, men synes det er litt mer igjen nå... Har hele tiden "menssmerter" men det hadde jeg de første ukene forrige gang også. Er i min 6. uke nå.

 

Var til et totalt uintressant legebesøk idag, legen bare sa at det er for tidlig å si noe, men jeg vil merke om det utvikler seg til en SA etterhvert... Vel, det skjønner jo jeg også, men jeg hadde håpet å få en aldri så liten UL, hcg prøver eller NOE som kunne indikere noe, liksom. Om det ikke sluttet iløpet av uken kunne jeg gå til en gyn og få ultralyd neste uke. Det er leeeeeeenge til det...

 

Dere som har hatt SA, hvordan var blødningene, var det "masse" blod med en gang, eller gikk dere å småblødde en stund først??

 

Har uansett intrykk av at dette med blødninger tidlig i sv.skapet er veldig vanlig!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som blør ..hvor mye blør dere?? i dag er den verste dagen min, strtet med mye blod i do, lyst og har bldd litt mer gjennom dagen..men blodet har gått fra lyst til mørkt nå..ikke så mye smerter..var hos legen i dag og målte hcg en min og skal igjen og måle på fredag for å se om jeg har mistet..dette var pyton..har mistet et tårer i dag ja..men får et nytt håp nå når jeg leser dette..hvor mye blør dere som blør? er det lyst??hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg blødde var det som utflod blandet med gammelt brunt blod...

Men har hørt om noen som har blødd veldig mye og enda har det gått bra :)

Lykke til, håper alt er slik det skal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...