Gå til innhold

stønning, pressing..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, massevis av lyder. pressing og stønning, gisping, snurkling, vifting med armer og ben, klynking

tok nesten knekken på meg som prøvde å forstå hver eneste lille lyd, uttrykk og fakte

holdt også på slik i søvnet, tok litt tidt il å bli vant med babylydene :-)

Akkurat likens her....lage masse rare lyder, nesten mer i søvne enn i våken tilstand. Har inntrykk av at når det er lenge siden hun har bæsjet er det mer lyder og mer "kaving" med armer og ben. Har prøvd miniform, men hun fikk knip av det...skrek i ett i mange timer! Sluttet med det etter noen dager og hun var som før...

ak sånn var min sønn åsså...lå sånn hele natta...så jeg sov ikke så mye den første tida...:) trto det er pga at tarmsystemet dems er ikke helt ferdig og vant til melk.... men det høres helt grusomt ut så jeg sjønner hva du mener... husker ikke helt men tror det varte til han var en mng- halvannen... du får prøve å massere litt på magen(forsikti) og stryke å kose ut litt luft åsånn... lykke til m liten venn :) :) det blir bare brdre å bedre fremover med alt samma :) :) min gutt er 5 mnd nå og er blitt helt utrolig stor å flink!!

Annonse

Fatt mot - det går over.

Men det er fryktelig slitsomt å høre på mens det står på.

Minifom funket ikke for oss. Vi fikk et middel hos homøopat. Det kan selvsagt være tilfeldig, men andre gangen vi prøvde det, ble det helt stille om natta.

Da var hun nesten seks uker, og det er vel da det bruker å stoppe av seg selv også.

De sier det er fordi det innvendige systemet ikke er helt ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...