Mamsen og lillegutt! Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Er du her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja, det er jeg!! Hvordan går det med deg? Fortsatt kvalm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Har ikke vært på internett på en stund. Har tilgang nå i kveld. Hordan går det? Hvor langgt på vei? Sagt det til familien? Vært på idlig ul? alt brA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Går bra her. kvalmen kommer seg no.men brekker meg fortsatt. du da? fåt mage eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #5 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg er nå 10+4. Og familien har vist det siden jeg var 6 uker... Jeg var jo så dårlig at jeg ikke klarte og sjule det... Også syns jeg det er greit at dem vet det i tillfelle det skal gå galt igjen. Da har jeg de som skjønner meg og situasjonen jeg evnt kommer i... Skal på UL neste onsdag, men føler meg heldigvis fortsatt gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #6 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja, den burde jo forsvinne snart fra deg...?! Jeg går fortsatt til akupunktur, men kjenner at det begynner og nærme seg slutten. Men får litt sånne bølger når jeg blir trøtt ja... Som nå. Skulle egentlig sovet, men minsten våknet og ligger våken ennå... Og mannen min er på grasmyr med regnskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 27. juni 2006 Tro du fremdeles at det er villinger? Er er nå i 15 uke. skal til ordiner ul i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 27. juni 2006 ser jeg skrev lit feil i innlegget over. skal stå tror og tvillinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #9 Del Skrevet 27. juni 2006 Nei, jeg tror det er ei jente... Men vi får se. Samme hva det blir i grunn, men blir litt skuffet om det blir gutt. For da vet jeg at evnt neste svangerskap blir jeg like dårlig... O gkanskje ennå dårligere om det da blir jente... Skal du ikke til ordinær UL får i august?! Det er jo da jeg og skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #10 Del Skrevet 27. juni 2006 Må bare spørre, har dere boenhet på brunstad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 27. juni 2006 nei har ikke. prøver å event. leie hytte eller noe. dere da?? fikk egentlig ordinær ul når vi er på ferie, men måtte bytte den til ken etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #12 Del Skrevet 27. juni 2006 Nei, jeg må legge meg jeg... Trenger søvn. Har vært så kjeftete på eldstemann atte... Stakar gutten min... Han har vært helt umulig i dag, og i tillegg til at jeg har vært dødstrøtt.... Blitt en del straffestol i dag på han gitt... :/ Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #13 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja vi har campingplass. Så jeg gleder meg til å bo der. Ikke ny camping, men har fått mamma og pappas, og den er godt bevart. Skal bort på torsdag og ordne. Så jeg kan dra bort i neste uke og være der... Så kjedelig og ikke ha no da... Får håpe dere kan få leid! Er jo helt super å kunne få bo der... Selv om dere ikke bor langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 27. juni 2006 god natt. håper du får sove. og at ungene sover til i mårra. vi snakkes vel her inne, men jeg ha ikk internett fortiden, å jeg er ikke her inne så ofte lengre. men men ser det om du er er her :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #15 Del Skrevet 27. juni 2006 Vi snakkes senere!! Jeg sjekker stadig om du har skrevet no til meg skjønner du! Ikke alltid jeg er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå