Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Hvor får man kjøpt feks sånne fotball trøyer til barn?
strekkmerketrollet Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 de har jo det på internett shoppen til de forskjellige klubbene i allefall. (de fleste) Var det en spesiell type du tenkte på?
NickNoLte Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 var på H&M idag, der hadde de rød t -skjorte som en fotballdrakt med tallet 9 foran og bak... men du tenker kanskje på "original" drakt?? vet ikke... sportsbutikker? hvis dere har sånne folk som selger klær/ballonger/smykker og dill dall rundt omkring i byen, så har kanskje de?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 tenkte på England :-) Men man får kanskje ikke så små trøyer? (under et år)
strekkmerketrollet Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 jeg har en fotballdrakt i str 3-6mnd:) den var kjøpt på supporter shop. Men det er ikke england, men engelsk klubb. på fotballshop.no så jeg nå at de bare hadde Liverpool...
strekkmerketrollet Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 http://www.fotballshop.no/shopdisplayproducts.asp?id=11&cat=Trøye se her! ikke england da men... engelske lag....var noen i 6mnd
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 jeg har MFK drakt til tulla mi:) fikk den av brødrene mine på sjukehuset...de er ihuga fans..hehe...tok bilde av henne med drakten på å forstørret å ga til de i gave....beste gava de hadde fått sa de...hehe de har sikkert england drakt i små str...men tviler på at de har under ett år..men de har ofte sparkebukser i små str.. drakta til jenta mi er ett års str...går fint det..litt stor,men kul..hehe
blirdettre? Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 www.mothercare.com Her har de egland fotball greier til små, men det koster litt å få det sendt til Norge, så det blir ikke billige. Om du kjenner noen som bor I england er det best å få det sent til de ( koster lite) og får de til å sender det hit. Jenta mi har ikke England drakt ennå, men har flere Liverpool drakter, smekker, osv.....både pappa og mormor er Liverpool gærn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå