Gå til innhold

"fotballdrakt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt feks sånne fotball trøyer til barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har jo det på internett shoppen til de forskjellige klubbene i allefall. (de fleste) Var det en spesiell type du tenkte på?

Skrevet

var på H&M idag, der hadde de rød t -skjorte som en fotballdrakt med tallet 9 foran og bak...

men du tenker kanskje på "original" drakt??

vet ikke... sportsbutikker?

hvis dere har sånne folk som selger klær/ballonger/smykker og dill dall rundt omkring i byen, så har kanskje de?

Skrevet

tenkte på England :-)

Men man får kanskje ikke så små trøyer? (under et år)

Skrevet

jeg har en fotballdrakt i str 3-6mnd:) den var kjøpt på supporter shop. Men det er ikke england, men engelsk klubb.

på fotballshop.no så jeg nå at de bare hadde Liverpool... :(

Skrevet

jeg har MFK drakt til tulla mi:) fikk den av brødrene mine på sjukehuset...de er ihuga fans..hehe...tok bilde av henne med drakten på å forstørret å ga til de i gave....beste gava de hadde fått sa de...hehe

de har sikkert england drakt i små str...men tviler på at de har under ett år..men de har ofte sparkebukser i små str..

drakta til jenta mi er ett års str...går fint det..litt stor,men kul..hehe

Skrevet

www.mothercare.com

Her har de egland fotball greier til små, men det koster litt å få det sendt til Norge, så det blir ikke billige. Om du kjenner noen som bor I england er det best å få det sent til de ( koster lite) og får de til å sender det hit.

Jenta mi har ikke England drakt ennå, men har flere Liverpool drakter, smekker, osv.....både pappa og mormor er Liverpool gærn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...