Gå til innhold

Noe som heter flaskenekt eller??

Anbefalte innlegg

På lik linje med puppenekt?? Gutten min har i hele dag totalt nekta å ta flaska!! Han som elsker flaska med mme i, og i dag har han grini bare han har sett den..... (mulig det er litt tidlig, har jo bare vart i dag, håper det går bedre i morgen)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5490292-noe-som-heter-flaskenekt-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til det ja.. Her var det flaskenekt fra 3-4 måneders alder. Selv om det var rein mm i den, så var det helt krise om vi så mye som viste den frem! -Kjøpte tutekopp o.l. slik at vann kunne fåes fra noe helt annet. Nå går det som en drøm med flaska igjen!

Oki, ble litt roligere nå da.. Må vel prøve igjen i morgen. Har tutkopp men han liker ikke den. Bruker lokket på flaska for å få i han litt, men har ikke fått dreisen på det enda. Har liksom bare brukt flaska til nå...=)

Flaskenekten fortsetter i dag også.... Huff, merker jeg blir litt stressa.. Vil IKKE ha flaska, får ikke ut noe i tutkoppen, og med kopp havner nesten alt nedover magen.. =(

Men han spiser grøt da! Bedre det også....

Hei!

Min jente på 4 mnd har nektet å ta flasken i 4-5 dager for

1 uke siden.

Jeg ble veldig fortvila, ikke noe gøy det der.

Det jeg gjorde var å gå rundt med henne på armen imens hun drakk litt, når hun begynte å hyle tok jeg bare flasken vekk og ventet 1 time.

Hun var sulten så det var pyton!

Men jeg tror ikke det er lurt å lirke å lure for å få de til å drikke.

Nå drikker hun som før igjen!

Men hvis din gutt er født 17.11.05, så blir det kanskje litt vanskelig å bære rundt, for min jente er tung for min arm nå hun...

Lykke til, det går over!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...