Gå til innhold

Hvor lenge sover bebisene deres i strekk.. (9 mnd)

Anbefalte innlegg

Tulla mi våkner stort sett rundt seks og får melk.. så sovner hun igjen og sover til ca åtte. Hun sovner ca halv åtte om kvelden..

Kan jeg regne med at hun vil sove til ca åtte uten å få påfyll av melk om morran? Hun har jo behov for tolv timers søvn om natta da, siden hun sovner igjen med en gang...

Fortsetter under...

Annonse

Mi er 9 mnd og 3 uker snart, veier 7390 g og er 71 cm. Men jeg fikk beskjed når hun var 6 mnd og å bare kutte nattmaten. Når jeg gjorde det, så spiste hun mere melk på dagen.Er jenta de så mye mindre da?.. Uansett, hun sover nå fra 19 til 04/05, får pupp og sover til 07 igjen. Tidligere sov hun fra 20 -06 uten mat, men da ville hun ikke sove noe mer. Derfor synes jeg hun kan få litt pupp når hun våkner så tidlig.

Hun får fast føde ja. Jeg synes også hun burde sovet lengre enn fire timer, men hun gjør dessverre ikke det. I perioder har nettene vært helt fryktelige, da har hun vært våken hver time og gråter til hun blir tatt opp. På helsestasjonen sier de at hun sikkert trenger mat så ofte (hun er bare 6 kg) så jeg må bare holde det ut. Heldigvis er hun verdens snilleste lille gull på dagtid. Gjett om jeg gleder meg til den dagen hun sover rundt!!!!!

Jenta mi er 9,5 mnd. Hun legger seg 19.30 - våkner for å få pupp mellom 05.30 - 06.00. Hun har deretter pleid å sove videre til bortimot 07.30.... men i det siste har hun fått lyst å stå opp kl. 06.30.

Og - nesten hver natt våkner hun i 4 tiden for å få smokken....

Vi hadde nattavvenning for noen uker siden. Jeg sa på helsestasjonen at nå fikk hun første måltidet i 6 tiden, og spurte om jeg kunne forvente at hun skulle sove helt til 7 - 7.30 før hun fikk pupp. På helsestasjonen her syns de ikke jeg kunne forvente det. 10 timer uten mat var bra mente de her.

etter uker med tannebisser så ser det ut til at søvnen endelig stabiliserer seg..han sover 10-14 timer om natta sammenhengende...legger ham kl 1930 og han sover til ca 7-830...er så glad at gutten min er kommet hjem igjen=D

Annonse

Å, jeg blir nesten misunelig på de fleste av dere jeg.. Minsten her sover kanskje 5 timer i strekk etter han har lagt seg, dvs. fra ca. 20.00 - 01.00, gjerne med en smokkinnputting eller to i løpet av denne perioden. Så starter "natten"... Sover aldri mer enn tre timer i strekk, som regel bare to etter denne tiden, og har nesten hver natt en våkenperiode på ca. 1,5 timer, etter puppen vil han ikke sove igjen. Tar på humøret mitt dette her... Noen tips noen, eller, jeg trenger en forklaring på hvorfor det er slik... (Dagens utfordring det da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...