Gå til innhold

Skremte barnefedre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men jeg har en kjemperedd "annengangs-far"!! Hehe...

Han ville visst ikke helt likevel da jeg ble gravid, selv om vi prøvde lenge. Han fikk nok litt panikk ja.... Ble veldig dårlig under første svangerskap, så han er kjemperedd for at det blir masse "jobb" på han nå når vi har ei jente fra før. Regner med at det går over, det har bedret seg en del allerede. Første gangen så tok han det ikke helt seriøst, han lo bare. Han tenkte nok at jeg tok abort (var 18 år), men fikk litt mer å tenke på da jeg sa jeg ikke ville det. Men så gikk det kanksje et par uker så gledet han seg kjempemasse han og. Og etter ultralyden da, da var han helt i hundre!!! Mange fedre som først da skjønner at det er et lite liv inni der.

Kanksje lurt å ta han med til lege/jm? Så får han spørre litt og. Eller finne en bok til han som han kan lese i. Frykt er ofte utslag fra uvitenhet. Han er sikkert usikker på hva som venter, og ikke minst hva som forventes av han, både under svangerskap og fødsel, og tiden etterpå. Snakk masse med han, ta han på alvor. De kara er ofte ganske følsomme på slike ting de og!!

Ønsker deg masse lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...