Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Har jo dårlig samvittighet for det (ja man skal vel ha det for alt). Jeg ammer, men spiser ikke særlig sunt. Er det ok?
L@boline Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Jeg vil tro at melken inneholder det babyen din trenger, så sånn sett er det vel greit. Men for din egen skyld burde du kanskje tenke litt gjennom hva du spiser. For all del, kos deg med snop, men veldig lurt om du klarer å få i deg frukt og grønnsaker også. Er jo veldig mange gode frukter da, og så kan du lage deilig smoothis med frukt og bær. Har ikke alltid vært så flink selv jeg, men har blitt mere bevisst nå som jeg har barn. Sørger i alle fall for at datteren min får frukt hver dag, og hun elsker det. Men ingenting erstatter sjokolade, så jeg må ha det i blandt og :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Så lenge jenta mi får det hun trenger gjennom mm så fråtser jeg gjerne. Trenger å legge på meg litt og så er det jo bare sååå godt!! Spiser endel grønnsaker da..bare frukt jeg ikke får i meg. Liker det ikke så godt jeg altså! Takk for svar. HI
L@boline Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Hvis du spiser grønnsaker så er det sikkert helt greit. Er ikke så gira på frukt selv, men har gjort det mere til en vane nå. Før spiste jeg lite frukt. Heldig du som trenger å legge på deg. :-) Jeg kunne tenke meg å ta av et par kilo, men så var det sjokoladen da...Er jo sååååååååå inmari godt.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 I know, I know! MÅ ha minst en sjokolade pr. dag. he he. Stratos er best!! HI
L@boline Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Stratos er en vinner, serlig i kombinasjon med kaffe. Men den nye melkesjokoladen med daimbiter gjør meg til en liten geleklump uten hverken ryggrad eller viljestyrke :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 DEN må jeg prøve i morgen!! Akkurat nå har jeg stappet i meg smågodt og sitter med en kjærlighet på pinne i munnen... Stratosen spiste jeg tidligere idag, sammens med kaffe så klart he he. HI
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 jeg er sjokoladoman...helt serriøst...tror jeg trenger avvening...blir jo helt skjelven om jeg ikke får i meg nok sukker i løpet av en dag..må minst ha en sjokolade... stratos med nøtter er best...gud hvor glad jeg ble når den kom tilbake...sårt savnet...hehe... er ikke så glad i frukt,men kan få infall engang iblandt der jeg elsker epler og druer(eneste frukten jeg liker),men da spiser jeg så mye at jeg blir lei... men denne fruktpurren fra nestle er god...hehe...
L@boline Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Prøv å lage eplemost selv. (skrell og kok eplebiter møre (røde epler) med ca. 2 ss vann pr. eple. Mos og ha litt kanel i) Det blir veldig sødt og godt (trenger ikke sukker i) Det elsker jenta mi. Har det ofte i grøten. Synes det er veldig godt selv. Men selvfølgelig kan det på ingen måte erstatte sjokolade. Må ha det, bare må ha det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå