Gå til innhold

August: Jente nr 2 i magen 13/8


gravid igjen :)

Anbefalte innlegg

heisann...

jegf har samme termin som deg og ser at du også skal føde på SUS... det skal også jeg..

skal du prøve deg på fødeloftet eller skal du på den vanlige føden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei::

 

Jeg har ikke tenkt å føde på fødeloftet.

Sist føda jeg på den vanlige føden, ble igang satt og måtte bruke litt forskjellig "god" stoff underveis(epidural og lystgass) Jeg hadde egentig bestemt meg for å bruke badekar og akkupunktur (brukte det også) men hadde ikke rette funksjon på meg..Så jeg tror jeg vil føde et sted der jeg har mulighet til å få smertestillende om jeg måtte trenge det.. Men det er jo et bra tilbud der på "loftet" hadde vært greit å ha mannen min litt lengre ved min side..Men denne gang har han vår datter på 19mnd å ta seg av etter vi er ferdige med fødslen...

 

Skal du føde på fødeloftet??

Er dette din første??

 

Hvordan er du ellers i form for tiden?? Jeg har det ganske greit her med magen til været...Er plaget med bekkenløsning,men er sykemeldt å kan ta det med ro...Har litt vann i kroppen,har følt meg som en teletubby når det har vært på det varmeste.. Ellers kan jeg ikke klage, vi har jo noe fantastisk i vente=)

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen =)

 

har tenkt litt på fødeloftet ja, har ingen erfaring fra noen av delene ettersom dette er vårt første barn.

ei venninne som fikk baby i går, hun hadde vert på fødeloftet. hun var veldig fornøyd. det som er greit er at du blir flyttet ned til føden dersom du skulle trenge godsaker som epidural og lystgass osv.. så jeg tror kanskje vi skal prøve og se. skal på innskrivning nå i beg av Juli, må bestemme oss da..

ja, tenker at prinsessen din hjemme trenger pappen sin, så da er det jo like greit at han reiser hjem til henne da ja.

 

ellers ja, jo det går greit... magen er diger og kjenner virkelig at det begynner og bli tungt og gå i trapper osv.. er fortsatt i jobb, 50 % dagtid. jobber i helsevesenet så det er en del tunge løft og stell.. men men, bare 7 vakter igjen nå så er jeg i permisjon.

sliter også noe med bekkenløsning, men etter reduksjon i jobben så er det betydelig bedre. og jeg har jo ingen barn hjemme som krever sitt av meg så jeg får hvile nesten når jeg føler for det. det hjelper på =)

 

har du alt klart til jenten din kommer du da?? vi har de store tingene i hus, men mangler mye av de "dille" tingene.. men har jo en stund igjen så... ikke stenger butikkene etter fødselen heller så det skal vel gå sin gang hehe =)

 

har du vert på innskrivning??

vi skal inn 10 Juli, skal også da på ny UL undersøkelse.. er jo kjendis før h*n kommer ut denne babyen hehe.. skal nå sjekke hvor stor h*n er. var litt stor i uke 28 ser du ( 23% + ) så jeg håper inderlig at h*n ikke er sååå stor.. men men... bare babyen er frisk så kan det andre bare vere..

bor du langt fra sentrum eller??

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Jeg hørte i dag at fødeloftet kanskje er stengt når vi har termin... Har du hørt noe om det???

 

Når det gjelder innkjøp til den lille,så har jeg ikke riktig kommet i gang.Vi trenger ny vogn (Tvilling/søsken) Jeg har sett meg ut en med tre hjul..Men er enda ikke helt sikker..Ellers har vi mye etter sist (er jo ikke så lenge siden) Trenger noe små ting, men kan ordne det etter hvert..Hente sett skal pappa og store søster kjøpe når vi ligger på sykehuset,(pappa ordnet med det sist gang også) så det er liksom hans oppgave..Tror han synes det er litt stas=)

 

Så bra at du har holdt ut så lenge på jobb..Jeg har vært fullt sykemeldt i flere uker nå..Jeg jobber også i helsevesenet..Lukket demens avd..

Jeg jobber i Sandnes kommune..Kan tenke meg det føles herlig ut med kun 7 dager igjen med jobb=)

 

Vi har nettopp flyttet fra Vaulen til bondelandet på Klepp.. Er der jeg er oppvokst..Vi bodde i leilighet og har nå kjøpt oss rekkehus.. Trenger mer plass nå som vi blir fire..

 

Bor dere i byen?

 

Vi har ikke vært på innskrivning og skal visst ikke heller, pge at legen min bruker privat fødselslege til å ta ul. Var visst bare dei som tok ul på SUS som fikk innkallelse til innskrivning.Dei hadde ikke tid til å ta inn alle til det..Men så greit at du fikk tid,siden du er førstegangsfødende.Jeg tror du får omvisning på føden..

 

Så kjekt å få et par ekstra titt på den lille=) Jeg følger den røde streken på kurven helt punktlig,så det blir ikke flere ul på oss om ikke det plutselig skulle komme et sprang.. Jeg var hoss jordmor i dag, og alt sto bra til med den lilla..

 

Du må ha en fin kveld=)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen =)

 

koselig og høre fra deg igjen =)

fødeloftet stenger 9 juli tror jeg det er og holder stengt i Juli mnd... tror jeg da.., skal svare deg på dette da jeg har vert på innskrivning.

ja du har vel det meste viss storesøster ikke er mer enn 19 mnd. så koselig og få jentene så tette da. da får de god kontakt opp gjennom årene.. har selv 13 mnd mellom meg og min søster og det har alltid vert kjempe stas =)

ja det er godt og telle ned dagene på jobb... kjenner virkelig at det begynner og ta på nå ja..

vi bor på en øy like utenfor stavanger vi. så vi bor heller ikke i sentrum. godt og bo et stykke unna synes jeg da =) ja, tenker det er godt med litt bedre plass rundt dere nå når dere blir 4 stykker i familien. selv bygget vi hus som vi flyttet inn i for 1 år siden, så vi har masse rom og fylle kan du si hehe =)

ja, det er kjempe koselig med masse UL.. kunne tatt UL hver dag.. det er heelt fantastisk og se den lille romstere der inne.. ettersom vi har så "mange" UL i svangerskapet har det også godt så fort mot termin dato. har hele veien hatt sånne små mål og løpe etter. " nå er det bare 4 uker til UL, nå er det bare 8 uker til UL" osv. kjempe spennende..

men for all del det er jo ikke noe som er bedre enn at alt er ok og svangerskapet går sin vante gang=)

så bra at alt sto bra til da du var hos JM i dag.. alltid greit etter kontrollene når alt er ok.

skal selv på neste JM kontroll på fredag.

 

håper ellers at du har hatt en flott kveld..

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

 

Står alt bra til med dere i dag da??

Jeg var inne å kikka på bildene deres på "Våre album" Var utrolig flotte bilder dei av dere alle tre=) Jeg har ikke laga meg noe album her på bim,jeg er ikke noe "dataekspert". men er utrolig mange koselige bilder som blir lagt ut...

Ser ut for at vi går en flott helg i møte.Herlig og varmt...

Dere må ha en god helg!!! Å nyte sommerværet=)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen...

 

 

ja det var koselig med fotograf bilder.. koselig og kunne se tilbake på =)

 

Gratulerer som høygravid forresten hehe =) nå nermer det seg med stormskritt.... 40 dager hmmmm....

hvordan går det med deg/dere i varmen?? kjenner virkelig at det er varmt ja.. svetter som bare det hehe... jaja vi har da alltid noe og klage over hehe..

håper du har det fint..

 

kos deg

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

 

Gratulere til deg og som høygravid..Det nærmer seg for hver dag=)

Kjenner jeg sliter i varmen,puh Har noen elefant bein uten like.Vonde å gå på om kvelden.. Tåler mindre før jeg blir sur også(har gått varmgang i kroppen) Jeg var høygravid på høst/vinter sist,og merker stor forskjell.. Merker at varmen tar på hu lille også,så vi har fått opp et lite baseng på terrasen.Nydelig...

 

Vi pleier jo ikke være så godt vandt med fin vær i Juli, typisk at det kom akkurat i år=) Hvordan takler du varmen???? Har du det ellers bra??Skal du reise på noe ferie?? Vi blir nok hjemme frem til fødsel,tenker jeg..

Får ta litt dagsturer hvis utfartstrangen melder seg...

 

Godt å slappe av hjemme..

 

Ha en fin kveld!!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittei igjen .. =)

 

ja nå går dagene raskt nedover rett rettning... hehe.. begynner plutselig og få litt tidspress på meg hehe.. neida, føler jeg har kontrollen.. skal bare jobbe 3 dager neste uke så er jeg i permisjon.. det skal bli deilig!!! kjenner at det er veeeldig slitsomt på jobb nå når det har vert så varmt så det var nå i uken... men men.. alt går =)

ja, kan tenke meg at du kjenner forskjell fra sist gang da du gikk på en kaldere tid på året.... men det blir deilig og kunne gå turer med babyen i det fine august veret da.. det gleder jeg meg til =)

ahh.... du har basseng du ja.. hmmm det hørtes nyyyyyyyydelig ut...kommer og plasker litt med deg jeg da neste gang varmen melder sin ankomst =)

ferie, nei det blir ikke noe mer reising på oss for denne gang.. sambo reiser ut i nordsjøen på onsdag... så det blir bare og vente på at han kommer hjem ( 26 juli) så er det fødeavd neste tenker jeg..=)

skal vere glad når han kommmer hjem igjen.. hadde ikke vert særlig gøy og føde uten pappen... men tror og håper det går bra....

 

ellers håper jeg du har det fint....

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!!

 

Tenk i dag er det kun en mnd igjen til termin.. Å som jeg gleder meg til å møte "nurket"

 

Leste et sted at du hadde blitt sykemeldt frem til perm, greit å få slappe av og samle krefter til den store dagen..

 

Kjenner jeg fungerer bedre nå når det ikke er så varmt lengre.Kjenner jeg er mindre hormonell og mindre vann i kroppen.(og det føles deilig)

 

Har du det greit for tiden da???

 

Har du fått pakka den berømte baggen?? Jeg har handlet inn det meste,så det blir å putte det i en bag som gjennstår...

 

Du må ha en fin dag, så snakkes vi=D

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittei !!

 

så koselig og høre fra deg igjen =)

 

ja nå ruller dagene avgårde... tenk, nå er vi nede i 29 dager til termin...iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkk!!!! det nærmer seg med stormskritt nå... gosh som vi gleder oss til og endelig hilse på vårt lille nurk =)

 

ja, nå er jeg sykemeldt til permisjonstart. er egentlig ganske greit. kjenner at jeg er veeeldi sliten for tiden. da det er mye sommer vikarer og stress på jobben.... så n¨å skal det bli godt og ikke konsentere seg om jobb og bare fokusere på tiden fremover mot termin =)

er også en grei ting og slippe vekkerklokken om morningen da en ikke sover som prinsessen på erten for tiden... ryggen "klager" virkelig for tiden.... + og springe på toalettet hele halve natten så får en ikke den gode sammenhengende nattesøvnen nei ... men men det er sånn som følger med =)

 

varmen ja... oj den uken med trykkende varme var tøff............. tror aldri jeg en eneste dag har klaget på at det er for varmt i dette landet, men den uken var rett og slett for tøff for denne frøkna i denne tilstanden =) men alt går.. men kjenner at ting er betraktelig mye lettere nå når det er kaldere i luften ja......

 

baggen... hmmmmmm har definitivt ikke kommet sååå langt enda jeg da.. føler enda at fødselen er en stund frem i tid.. men ting kan jo faktisk beg og skje snart..hmmmm... har for all del kjøpt inn en ekstra tannbørste og en deodorant hehe men det var visst liksom det hele ja.. må seriøst beg og pakke den bakken ja.. sånn i tilfelle!!!

derfor jeg ikke har tankene helt på rett plan er grunnet at sambo er i nordsjøen og vi er liksom så innstilte på at ting skal skje når han kommer hjem igjen... har veldi lyst at pappaen skal få vere med på fødselen ja..så vi har sagt til babyen at h*n må holde seg der inne til pappa kommer hjem, SÅ skal h*n få komme ut og kose med oss =)

 

ellers så går ting greit ja.. kjenner at ting for alvor beg og bli tungt ja. men det er vel en selfølge når en nærmer seg slutten.... men virker plutselig så uvirkelig at magen skal vekk og ut der kommer det en ferdig nydelig baby.... er ikke verden fantastisk??? hmmmm....

 

alt greit med deg da?? håper at du har det bra....

 

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lete..lete* er du her????

har du sneket i køen du også eller???

lenge siden jeg har sett deg.. håper du har det fint i varmen...

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Er nok ingen sniking her..

Har vært uten internett noen dager pga graving i nabolaget.Er jo helt tragisk å ikke kunne sitte å bimme.Har fått lurt meg innom litt når jeg har besøkt foreldrene mine da,men kan jo ikke bare sitte på dataen der..

Så nå er jeg tilbake for fullt=)

Varmen har selvfølgelig kommet tilbake,jeg som treivs så godt med litt lavere temperaturer..Er heldigvis ikke fullt så varmt på nettene som det var... Men føler meg temmelig heit for tida..

Ellers har jeg det nokså greit.Har fått litt maserier og vondere kynnere,husker jeg hadde sist gang også.. Men er jo greit å kjenne at kroppen gjør seg klar til fødsel.. Jeg skal begynne med modnings akkupunktur på onsdag 26/7.

Håper det kan gjøre det såpass modent at jeg starter av meg selv denne gang.

 

Hvordan står det til med deg??

Kjenner du noen vondter??

 

Holder du ut med mannen i nordsjøen??

Tenker det skal bli godt å få han hjem snart...

 

Du må ha det bra så lenge=)

 

Klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

titttei.. =)

 

der var du jo..koselig og høre fra deg igjen.. og godt at du ikke hadde sneket ifra meg, hehe...synes det er så mangen av augustdamene som sniker seg over til Juli måneden.....synes ikke stort om det hehe..

godt at du har fått internettet tilbake... off, tragisk da det plutselig bare forsvinner slik... blir liksom ganske "naken" da en ikke får sjekket det daglige på nettet....

varmen ja.... blæ!!!! hett.......... er som du sier ikkke den samme intense varmen på nattestid, men gosh , dagene er varme må jeg si... i dag har jeg ikke orket og gå ut... deilig inne i skyggen hehe...blir ikke mye brun farge av den slags men det får så ver....jaja, det blir vel snart litt kjøligere temperaturer håper jeg =)

så du har begynnt med vondter og maserier.. oj... ja da gjør kroppen seg klar da gitt.. godt er da det.. det nærmer seg jo da, 3 uker til nå =)

ang om jeg har fått maserier, vet ikke helt hvordan d kjennes ut.....?? men har begynt ogfå en del stikkinger " der nede" og nettene er ikke helt gode kan jeg skrive under på... da er det endel vondter.... masse masse masse do besøk så det er ikke noe sammenhengende søvn for tiden nei.... men men..

ja nå kommer snart mannen hjem.....skal bli godt og få han hjem igjen ja... men dagene fyyyker avgårde.. er så mye som står på dagsplanen for tiden.. vaske, rydde , gjør klar....osvosv... så jeg har hatt nok og henge fingrene i kan man si =)

i dag har jeg ordnet en del i stand på barnerommet og så har jeg begynt og vaske klærne til den lille =) oj så smått ogsøtt det er * sukk* gleder meg masse til og ta på den lille klær... hehe!!

alt blir spennende...

 

håper vi får noen kaldere dager i helgen..

 

kos deg masse....og hold meg oppdatert da hehe =)

 

 

stoooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Og takk for sist..

 

Nå er det bare 20 dager til den store dagen..Føler det går både fort og seint..

Kjenner jeg har hatt bedre netter en dette..Får ikke sove så godt for tiden.. Har masse kynnere på natta,er tungt å snu seg + endel doturer som holder meg våken.

Jeg har vært hoss jordmor i dag, og alt sto bra til inni magen.. Magen har ikke begynt å synke skikkelig enda,og hodet er ikke festet..Men det festet seg ikke før på overtid sist.. Snakket med legen min om festing av hodet, og han sa at det var skjeldent at det festet seg før en var i fødsel..Ikke vet jeg...Føler så mangen sier at det har vært festet i ukevis før termin..

 

Ellers er jeg fornøgd med vær skiftet,ser ut som vi kan få litt lavere temp nå frem over. Det skal gjøre godt på mine hovne bein=)

 

Du må ha en fin dag!! Så snakkes vi snart=)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Nå er det min tur til å lure på om du har snike deg avgårde til SUS og blitt julimamma????

 

Har ikke sett deg her inne på noen dager...

 

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittei smiley =)

 

hehe.. nei, jeg har ikke sneket i køen.. er her enda.. har hatt litttravle dager de siste dagene, har derfor ikke hatt så mye tid til og vere her på BIM.

off... ja forstår deg veldig godt i det du sier om nettene... ojojoj.. er ikke noe langvarig sammenhengende søvn for tiden nei.. kjenner det veeldig godt i ryggen og de doturene gjør ikke nettene artigere nei.. men men.. det nærmer seg slutten.. er vel slik da??

tenk, i dag ( etter kl 00.00) er det bare 18 dager til termin.. nærmer oss 2uker... =)...

 

i morgen heter det at sambo skal komme hjem fra nordsjøen.. men tror du ikke at han gjerne/ mest sannsynligvis blir holdt igjen.....ahrrrrrr!!!!

vil gjerne ha han hjem nå, så kort tid før termin og alt.. ikke at jeg tror vi kommer til og føde kjempe lenge før termin.. men godt og han rundt meg/oss liksom hehe..... =)

 

jaja, hvordan ligger du an ifht klrgjøring til nurket kommer da??

nå har jeg vasket og ryddet så og si hele huset.. vasket på kler og styrt i maangen dager.. så nå, endelig nærmer det seg til at alt er klart....herlig!!

har enda ikke pakket denne baggen jeg da men... hehe.. off, må nesten beg på det en av dagene nå.. godt hva som eg gjort =)

 

nei.. nå etter en laaang dag skal jeg pusse tennene og hoppe i sengen... ahhh.. skal bli godt =)

 

sove veldig godt. håper snart og høre fra deg igjen =)

 

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

Der var du ja..Er mye en skal gjøre i stand før fødsel ja, men det meste er jo kose ting.Jeg har fått vaska det meste av baby utstyr og klær. Blir jo for det meste gjenbruk her fra sist gang..Vi har bestillt vogn,men den har ikke kommet enda.Tror den skal komme i neste uke(gleder meg)

Har fått putta det meste i "baggen" også,så nå ligger den klar (håper den slipper å støve ner)

Ser ut til at vi får regn ver i dag,og jeg koser meg med den tanken ja=)

Har vært så trykkendes det siste døgnet...

 

Har du fått hjem din kjære? Eller måtte han bli igjen?

 

Forstår godt at det skal bli godt å få han hjem, det kan jo i prinsippet skje noe når som helst....

 

Jeg var og fikk modningsakkupunktur i går, fikk da se hun lille på ul. Det var et koseligt gjennsyn,jordmor skjekka str. før hun satte nålene. Hun lille var helt på gjennomsnittet..Fikk også skjekka modning og åpning.Var da så og si helt moden og 1 1/2 cm åpning,så all murring i det siste har vært værdt det=) Kan jo gå med åpning lenge,men er jo et godt tegn i allefall..

 

Du må ha en fin kveld!!!

 

Vi snakkes=)

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei =)

 

jepp.. er her jeg =) hehe....

 

ja, det er sant at det meste er koseting...kjenner jeg koser meg med tingene nå når "stor rengjøringen" er unnagjort... veldig koselig og gå forbi en nydelig vogn, vugge og søte små klær.... kjenner at tanken på atdet skal flytte inn en liten egen person i vårt hjem og hjerter begynner og bli ekte =) gosh som vi gleder oss til og bli en egen liten familie =)

tenk..... ojojoj... kjenner jeg faktisk blir litt sentimental hehe...

 

ja.. var deilig med overskyet ver i dag.. en dag uten den solen....GOOD!!

håper egentlig at det fortsatte sånn noen dager... vertfall at helgen hadde vert sånn hehe...sånn at vi får samle noen krefter tjihi...

 

jo, sambo kom hjem i går kveld.. var utrolig kjekt og få han hjem igjen... greit og vite at han er hjemme i desse dager kan en si =)

 

så spennende da på modningsak. og du fikk UL også... ohrrr. så koselig =)

åpning og greier.. kjenner det kribler i magen... tenker du er spendt nå ja.... når skal du tilbake igjen da??

jeg skal neste uke... håper at jeg også får UL.... er en vidunderlig oppfinnelse det appartatet hehe..

 

håper jeg hører fra deg igjen snart..

 

ha en flott kveld..

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

2uker igjen,juhu

 

Kjenner jeg er klar til fødsel nå..

Den berømte slimproppen gikk i går, så nå er det det klar bane om hun der inne vil...

Jeg skal ikke tilbake til akkupunktøren,før etter termin.Men hun regna med at jeg slapp.(lov og håpe)

Du må ha lykke til når du skal på modning, Spennendes å se om det funker for deg..

 

Du må ha en fin dag,så snakkes vi=)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittei =)

 

juhuuuuuuuu.... 2 uker igjen, det er ikke lenge det =)

kjenner også at jeg begynner og bli klar til og endelig møte den lille babyen... håper for alt i verden at jeg slipper og gå over temrin dato.. det tror jeg hadde vert noen laaange dager....

så slimproppen har allerede gått hos deg di sviske hehe.... så kjekt for deg.. det er jo et bra tegn på at fødselen er nært forestående... ser virkelig etter jeg også om det skjer noe, men ingenting til nå.. gleder meg til modningen på tirsdag. skal bli kjekt og se hvor langt ting har komt =)

 

ha en flott dag i dag =)

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Hvordan går det med deg i dag??

Har du kjent noe etter du var på modning??

Fikk du noe inside skjekk??

 

Jeg har hatt to netter nå med uregelmessige rier som stopper opp på morningen..Er noe dritt..Helt greit med smerter når det er gang på sakene,men dette lure greiene er ikke greit, Jeg håper jo heletiden at det nå er i gang,men da stopper det selvfølgelig opp..

Blir så sliten av ikke å få sove på natta..

 

I går fikk jeg henta søsken vogna på oolsen så nå er den i hus (herlig)

Fikk også kjøpt en liten gave til storesøster,som hun skal få når hun besøker oss på SUS.. Så nå er alt klart utenom hentesett.Det skal pappa ordne (han fikk gjør det sist gang også..Stas forpappa å få et lite oppdrag)Han kjøper det etter fødsel..

 

Du må ha en flott dag, så får vi håpe denne modningen gjør jobben sin så vi får føde snart=)

 

Klemmer fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Sunshine =)

 

joda, er her i dag også.... arhhh..... vil liksom at noe skal skje snart...!!

er liksom ikke lei, men nå er det så mangen andre rundt her så får møte babyene sine og så kjennes det jo at jeg vil nøte h*n nå.. det er en lang vente tid =)

 

var på modning i går ja, fikk ikke sjekk.. hodet var fremdeles ikke festet, kanskje det var derfor hun ikke sjekket?? spurdte ikke noe etter jeg. men håper inderlig at de tar en sjekk når vi er der siste gangen...

håper det har en goood effekt med de nålene, det hadde vert supert hehe....

 

huff da, det hørtes ikke godt ut med sånne maserier nei... hmmm!! sant så du seier, greit med smerter når det er noe på gang, men nesten litt irriterende da det ikke " fører " til noe.. men det er nå vertfall noe som skjer da... må se sånn på det. det er nok ikke lenge til at ting sette fart hos deg nå vil jeg tro =) litt synd at det er på nattestid da.. er jo greit og få sovet litt før " den harde jobbingen "..... prøve og sove litt på dagtid da så du får hentet deg litt inn igjen.. =)

 

så nå er alt klart hos deg ja... tenker det var kos og hente søsken vogna.... nydelig med vogn.. hva vogn har du valgt forresten? her ble det emmaljunga dup edge.. synes den er flott =)

gleder meg virkelig til og ta den i bruk.. gått lenge og suglet på den nå =)

så pappen skal kjøpe hentesett ja.. så koselig da.. tenker det er en stolt pappa som shopper klær til sin lille prinsesse.. han må nesten ha klart seg godt med førstemann siden han får oppgaven igjen hehe... kjekt med en sånn oppgave for pappaene =)

 

nei, nå får jeg bevege denne kula opp av sofaen og få noe aktivitet i håp om at det setter fart i ting her =)

 

Håper du får en flott dag i dag.. gleder meg mye til og høre fra deg igjen =)

 

stoooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!!

 

Hvordan er formen i dag da???

Har du det bra??

HAr du fått vært på din andre modningstime??

 

Jeg skulle kun komme til en andre time hviss jeg ikke hadde føda til termin..Hører at andre får 3 timer med en gang.. Hvor er det du går ??

Må du betale mye der??

Jeg gikk til en jordmor som heter Kari Utne hun driver privat på Bryne, og så jobber hun 50% på føden i tillegg.(Ville tro at hun hadde greie på det)

 

Ellers har jeg sovet som en sten i natt,føler meg bedre en på lenge..

Vi skal i bryllup i kveld,får håpe at hvis jeg skal føde i dag blir det etter det.. Eller iallefall etter maten=) Litt flaut om vannen skulle gå...

 

Du må ha en flott dag, Så snakkes vi=)

 

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei =)

 

du er her fremdeles du også ja hehe.... joda er her jeg også... ikke de store tegnene på at noe skjer med det første nei...

formen er egentlig veldog fin. gikk meg en god tur igår, kjendte det gjorde veldig godt =) deilig med frisk luft. vertfall i går da det var litt kjølig i lufta og litt vind i håret hehe...

 

har vert på modningsak. time nr 2 ja, var der i går. nå var hodet til babyen så og si festet og babyen hadde sukket godt ned i bekkene. dette var nok grunnen til nedpress sa JM.

jeg går hos mamastork i byen. veldig veldig fornøyd der. kjempe koselige folk. har fått en 3 time også ja, fikk de 3 med en gang. betaler 300 kr pr behandling og med sjekk nedentil ( som de mest sannsynligvis gjør siste gangen) koster 450 kr. spanderer villig det viss det har effekt hehe.. men håper da inderlig at det snart skjer noe her.... begynner og bli virkelig nyskjerrig på denne lille personen som gjemmer seg inne i denne stooooore magen min =)

 

så deilig da med en goood natt søvn.. ahh!! trenger det før du skal gjennom en fødsel.... det var godt at du fikk den nå.. har liksom en følelse på at det snart kommer til og bli en fødsel på deg snuppa =)

 

oj, brullup i dag ja, veldig koselig men hva kjole har du da og ha på deg?? viss jeg skulle i et brullup i dag så hadde jeg ikkke hatt noe fin klær og hatt på denne kroppen hehe.... skal i brullup neste helg vi.. men da hååååååper jeg virkelig at babyen har kommet ut =)

håper dere koser dere masse i brullup i dag da...=)

 

stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...