fiamaria Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Hei Vi har tenkt til og ta med 2- åringen på en tur til Hunderfossen. Men han er kanskje litt for liten enda - til å få noe moro ut av det liksom..? Det koster jo en del og komme inn og da er det dumt dersom han ikke får det noe gøy. Er det noen av dere som har noen erfaringer fra denne parken..? ha en fin kveld:-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Hei, hadde med meg gutten min på et og et halvt år på hunderfossen her om dagen. Det er ikke all verden de kan gjøre der, men det er barnebasseng å bade i, mye å se på, de kan sitte på på rafting (den er ikke så hard, men man kan bli litt våt) Poden her likte best å sitte i en bananformet bil fra Litago som sto ute der og svinge på rattet.. små barn store gleder Også er det jo dyr der, hest, ku, geit, sau, kanin og høner.. det er jo alltid stas Det er også en megasvær sandkasse med masse leker og en sklie osv.. så joda, det er nok å ta seg til, men jeg hadde han med alene og kunne ikke gå fra vogna og slik så det ble endel stress, men da er jeg mer forberedt til neste gang. (fått gratisbilletter via jobben)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå