Gå til innhold

September: liker han ribbebeina mine?


missy mamma til jonatan

Anbefalte innlegg

han lille inni der liker og dytte og sparke borti høgre siden av ribb bena mine. hehe. er litt morsomt. men ikke når det presser på høgre side av ribbena heledagen. det er ikke så skoy. noen andre som har det sånn?

hehe gleder meg til han kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke hatt det slik denne gangen, men storebroren stanga mye oppi ribbeina. Ribbeina var ømme ett par uker etter at han var fødd... No har jeg ei jente i magen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jenta i magen min sparker mot ribbeina, men jeg kjenner et konstant "trykk" øverst der livmoren slutter, under puppene liksom. Det begynte for noen dager siden, og jeg vet ikkehelt hva som forårsaker det. Om det er kroppen til bebisen eller om det er selve livmoren som presser, men slitsomt er det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ribbeina mine er også et populært sted å henge på tydeligvis... blir litt slitsomt i lengden, fordi det nesten konstant er et press oppover. men veldig betryggende og koselig å kjenne at den lille er der da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en liten en som er veldig glad i høyre side. Er sikker på at han bare uttnytter halve magen foreløpig. Har lenge har spart og trykk mot høyre ribben, men venstre side av magen "ligger for det meste brakk". Det kan presse på å bli ubehagelig til tider, men det er som dere sier deilig å kjenne at det er liv i den lille krabaten. Er spent på å se om det er en liten gutt eller jente som lager slikt leven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i dag er jeg ikke i tvil lenger at det ER bebisen som herjer med ribbeina mine om dagen! I dag når vekkeklokka ringte, skvatt jeg sånn at bebisen våkna og sparket meg nederst i ribbeina på høyre side. Herlig!! Så jeg tror at den "gnagende" følelsen jeg har kjent en stund nå øverst ved ribbeina er en del av kroppen til bebisen som ligger inntil og presser eller noe, for jeg har ikke kjent spark direkte der før. Men det er IKKE godt, så dette kan jo bli feztlig framover.... :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja fy fader som det trykker på ribbeina.. Tungt... men det må vel bli sån. Brystkassen er ikke like beveglig som magen for å si det sån...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...