Gå til innhold

Noen som kan svare på spm ang s.a?

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om dette?

Jeg har termin først på februar,(venter barn nr 2), å har en stund følt at det har vært liv inne i magen... Men nå har det liksom ikke vært noe på en uke, og jeg har begynt å tenke tanken s.a.....

er det slik at hvis en mister, begynner man da å blø med en gang, og kommer "fosteret ut med en gang?"

eller kan det på en måte bare bli værende dødt der inne til legen finner det ut?

Er faktisk mere nervøs for om det er noe galt med barnet denne gangen, enn sist.Skulle vel egentlig vært omvendt,men...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5489373-noen-som-kan-svare-p%C3%A5-spm-ang-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag antok ULlegen vår at vi nok en gang hadde abortert. Siste abort var på februar. Jeg hadde småblødninger i formiddag, og vi fikk komme på UL i ettermiddag. Da fant legen ingen ting. Min termin var 10/2-07. Jeg har ikke blødd før i formiddag, men legen mente at embryoet hadde blitt "spist opp" av kroppen. Han presiserte at man ikke trenger å blø eller ha vondt i forbindelse med en SA. Ring legen din og då en UL du, det ville jeg ha gjort, så du evt slipper å bekymre deg mer.

Jeg har også ei jente fra før, og var kjempenervøs denne gangen, kanskje dette påvirket SA resultatet, ikke vet jeg, men JÆVLIG er det i alle fall!

Lykke til! Vi prates ved neste korsvei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...