Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Er selv i uke 8. Skal til legen på mandag! Er så redd for at ting går galt jeg. Vært kvalm fra uke 4+3 til for et par dager siden.gått litt opp og ned, men idag føler jeg nesten ingenting. Har ømme bryster da. Har lest endel om at hvis symptomene slutter kan det være tegn på MA/SA. Er så redd nå...noen som opplever det samme?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5489361-hvilke-symptomer-har-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei! Jeg er også i uke 8 nå og har vært kvalm fra uke 6 og helt til i går. Da forsvant kvalmen helt! Har ømme bryster enda og har også kjent litt til murringer i magen + at jeg har følt meg litt oppblåst (voksesmerter). Ble litt bekymret da kvalmen forsvant bare over natta, men jordmor sa det var normalt at symptomene svingte litt. Jeg også har lest en del om sa og ma, men jo mer jeg leser jo mer bekymret blir jeg.. Så det har jeg prøvd å unngå å lese om. Jeg vet bere at ved SA så blør du og har en del vondt pga at fosteret blir støtt ut av kroppen, men med MA så dør fosteret uten at du aborterer og finner ikke ut at det er dødt før ved en UL. Slik du beskriver det virker det som om at alt er normalt og at kvalmen vil komme å gå. Er du riktig heldig vil ikke kvalmen komme tilbake ;-) uten at det vil si at noe har gått galt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5489361-hvilke-symptomer-har-dere/#findComment-5522569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FannyFanny Skrevet 1. juli 2006 #3 Del Skrevet 1. juli 2006 God morgen, damer! Altså, jeg har vært supergretten (særlig om morgenen) de siste to ukene + ganske trøtt, men synes det er litt bedre nå. Jo, og så må jeg tisse i tide og utide, he-he. Ellers ikke mange symptomene her, så jeg er fornøyd! Jeg begynner på min uke nr 7 idag. ) Try not to worry too much! Jeg vet det er vanskelig, hadde selv en MA i mars i år, og klart det er en tøff opplevelse. Men to uker før jeg oppdaget (tilfeldig UL) at babyen var død, hadde jeg INGEN symptomer på graviditeten, og dere to i innleggene over er jo FULL av symptomer - så det er et supergodt tegn! Dere har kommet ganske så langt, så sjansen for en abort er ikke så veldig stor - og det er en mager trøst, men det er faktisk ingenting en kan gjøre med det. Skjer det, så skjer det, og det er naturens egen, brutale måte å renske ut ikke-levedyktige babyer... ( Men ellers må jo jeg også innrømme at det skal bli godt å komme til uke 12-13 - DA skal jeg strutte med magen og ruge og kose meg!! Ha en fin helg, jenter! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5489361-hvilke-symptomer-har-dere/#findComment-5522875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå