Gå til innhold

kun jeg som ikke har vært hos legen enda?


grå :)

Anbefalte innlegg

er i uke9 og har ikke legetime før siste i juli.er jeg den eneste som ikke har vært hos legen enda og er såpass på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er og i 9 uke, og er ikke kommet så langt at jeg har bestilt noen legetime enda - ikke noe å stresse etter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 8+1 og skal ikke til legen før 14+3. (dette pga. ferieavvikling, da).

 

Lykke til videre i svangerskapet! (Er du mye inne på DiB eller er det en annen grå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+5. Skal til legen i slutten av august. Er da uke 13. Ringte i dag, og de sa det ikke var nødvendig å komme før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det ikke er bare meg. jeg fikk velge da om jeg ville ha time før eller etter legens ferie, så er frivillig at det blir så sent. skjer jo ikke stort før da uansett. bare kjentes ut som det kun var meg her inne som tar en sen legevisitt:)

 

hehe og ja, det er samme grå som har vært på db nå i noen år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært på kontroll, var hos legen igår pga henvisninger til spesialister pga en diagnose jeg har fått, nevnte da at jeg var gravid og han satte opp første kontroll til meg i uke 14 en gang. Godt å vente litt, er jeg heldig kan vi kanskje høre hjertelyden alt på første kontroll! :) Skal ikke til jm før rundt uke 20 tenker jeg. Var ikke det sist heller.

Er 6+2 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, er i BIM-uke 10 og har ikke bestilt time ennå. Må vel få gjort det i dag. Syns det skjer så lite hos legen uansett. Er mest for å bli "offisielt" registrert som gravid og få ultralydhenvisning. Men det er vel sånn det kjennes når man har vært gjennom dette to ganger før, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er nok ikke bare du som ikke har vært hos legen.

Er visst ikke vanlig å gå før man er mellom 10 og 12 uker på vei.

Jeg er 7+0 og har bestillt time hos legen idag.

Men jeg fikk ikke time før 24 juli , da er jeg i 11 uka.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i BIM uke 7,og jeg hadde ikke tenkt¨å bestille legetime før etter ferien,i august engang. Idag måtte jeg på akutt time,men det var ikke sv.skap kontroll,bare gyn.us pga. blødninger... Men jeg skal jo ha tredje,så det er derfor jeg ikke hadde tenkt å bstille time før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 8 og har ikke bestilt time ennå, regner med jeg tar første time i august en gang, ikke noe å stresse med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...