Gå til innhold

Helvetes vonde bivirkninger på pergo...

Anbefalte innlegg

Begynte på pergo i går og skal derfor ta 4. pilla mi i kveld. MEN fy søren å dårlig jeg er i dag... jeg er kvalm, svimmel, hetetokter til de grader, vondt i hele kroppen og trøtt... Var på jobb i dag og måtte dra hjem fordi jeg hadde så smerter, la meg når jeg kom hjem ca halv fem og sov til nå.... det jeg lurer på er hvor lenge jeg kommer til å ha vondt fordi dette er forferdelig..... klage klage, men fy så ubehagelig.......

Håper jeg får svar fort.......

Fortsetter under...

det er alltid værst i begynnelsen på pergo, trøst deg med det. jeg hadde det på samme måte i min første kur, men etter kur nummer 3 så kjente jeg nesten ingenting lengre, bare litt hetebølger om hvelden... og det er absolutt verdt det når du vet hva du får igjen for det!! lykke til!!

Neida, jeg tar bare en helt enkel kur på 50 mg... men jeg har alltid uflax på sånne ting så jeg bruker å få det meste av bivirkninger. Det er litt bedre i dag, men vi får se utover dagen.... det er flertall som ikke får birkninger så det går nok bra med deg også :):)

Lykke til :)

Jeg merka det først i går utpå dagen at jeg begynte å få hetetokter og var veldig svimmel og trøtt.... også spiste jeg litt mat, men da ble jeg kjempekvalm og ble urolig i kroppen... da måtte jeg reise hjem og jeg la meg, men det kjentes ut som om jeg hadde influensa. Merkelig altså.... MEN tror du det har noe og si at jeg tok furix i går også? Furix er vanndrivende tabletter. Jeg tar også folsyra, men dette skulle ikke gjøre noe.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...