NEI-TIL-LAKEN Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Kanskje flere har bestemt seg nå, som det nermer seg slutten?? Er en stund siden temaet var oppe...så her er det igjen!!!!!!!!! (ops, skreiv det på 3 trimester også...men var tiltenkt her....) Gutt: Theo Jente: Sanna Iren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Har vært på 5 ultralyder nå, vet det er ei jente og hun skal hete Sofie. Har ei som heter Emma fra før:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje76 * Skrevet 28. juni 2006 #3 Del Skrevet 28. juni 2006 Akkurat det lurer vi på også... Og nå er det bare 20 dager til termin.. Uuuæh! Har noen alternativer, men langt fra bestemt. Vi vet vi venter en liten gutt, og noen av forslagene er (i tilfeldig rekkefølge) Eirik/Erik Tobias Herman Daniel Joakim Martin Aaargh, jeg syns det så vanskelig jeg. Hadde vært greit om de kom med en liten merkelapp i nakken.. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #4 Del Skrevet 28. juni 2006 Vi har Erik og Emma fra før. Guttebabyen i magen skal hete Einar, etter farfar som døde for 6 år siden, dagen etter Eriks dåp... Koselig å bruke hans navn da, synes vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobarnerfint Skrevet 28. juni 2006 #5 Del Skrevet 28. juni 2006 Vi har bestemt Sebastian ( etter samboers store ønske) eller Angelica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulljentene Skrevet 28. juni 2006 #6 Del Skrevet 28. juni 2006 Helena blir navnet på min lille jente Og til deg med alle alternativene, så synes jeg at Herman er et veeeeldig fint/koselig guttenavn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 28. juni 2006 #7 Del Skrevet 28. juni 2006 Vår lille gutt skal hete Sander. Om det skulle bli ei jente: Emilie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #8 Del Skrevet 28. juni 2006 Her blir det Ørjan Mikael (Ørjan etter pappans store ønske, Mikael etter min avdøde bestefar - det gråt jeg meg til!). Kommer ikke til å bruke begge i det daglige da ) Hadde det vært ei jente så skulle hun hett Linnea Kathrine ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma-til-nr.3*29.07.høygravid Skrevet 28. juni 2006 #9 Del Skrevet 28. juni 2006 VI HAR IKKE PEILING!!!!!!! HJELP!!!! Har to barn fra før, Kristian og Ingeborg. Blir kjempe glad for innspill!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 29. juni 2006 #10 Del Skrevet 29. juni 2006 Vår jente skal hete Veslemøy, eller Lone, eller Vilde... så vi er ikke helt sikkre enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 29. juni 2006 noen forslag til deg..hehe! Jenny Martin Sunniva Olav ja kanskje et kongelig navn..siden de to andre har kongelige navn....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 29. juni 2006 ja det skulle stå hver for seg...4 egne navn og ikke blandet som det blei i innlegget...men du skjønte kanskje det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #13 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg ville ha Theo mens pappan ikke likte det, han liker Theodor så da blir det det. jeg kommer nåk til å si Theo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngelBM *6.juli* Skrevet 30. juni 2006 #14 Del Skrevet 30. juni 2006 Jente: Nadia Isabel Gutt: Fabian Alexander Alle har dobbelt fornavn her i familien, og jeg kan love at vi har vridd hjernene våre for å komme frem til disse navnene...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #15 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei, har allerede en gutt som heter Theodor, og lillebror kommer sansynligvis til å få navnet Oliver. Sander har også blitt vurdert.. Om vi skulle fått en jente, hadde vi gitt henne navnet Hedvig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. juli 2006 #16 Del Skrevet 2. juli 2006 Vår lillebror skal hete Simen, storesøster Sanna ville ha Jonas, men kalte heller en bamse det. Da var det greit! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mamma til to :) Skrevet 2. juli 2006 #17 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvis det blir gutt blir det mest sannsynlig Noah Lamin, hvis det blir jente så blir det i alle fall Aisha, men har ikke helt bestemt oss for navn nr. to. Aisha Maria blir det kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 2. juli 2006 #18 Del Skrevet 2. juli 2006 Sansynligvis er det en gutt, og da blir det trolig Leander. Skulle det mot formodning bli jente blir det Levine eller Hanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surredama Skrevet 2. juli 2006 #19 Del Skrevet 2. juli 2006 Tror det går mot Viljar. Men vi er fortsatt usikre, må vel se hva han ligner på når han kommer ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teddybjørn Skrevet 3. juli 2006 #20 Del Skrevet 3. juli 2006 vår kommende prinsesse skal hete Emma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå