Gå til innhold

3-pakning CB-digital på tilbud på Vitus:)

Anbefalte innlegg

Det er vel kanskje blitt nevnt her før, men kan vel aldri nevnes for ofte?

3-pakning med CB Digital koster kun 167,- (førpris tohundre og noe). Dette er den typen hvor du kan teste 3 dager før IKM om du vil!

Jeg var på apoteket for å kjøpe paracet, men da jeg såg denne på tilbud måtte jeg jo bare. Selv om det er minst 40 dager til jeg kan teste :P

Har også bestilt meg 5 billig graviditetstester på nettet, så her står jeg sterkt rustet når den tid kommer. Slo forresten til og kjøpte hostesaft med det samme som jeg satser på kan gjøre susen sammen med de 21 EL-testene jeg har bestilt!

Nå er jeg jammen beredt, nå kan denne PP bare utfordre meg!

Fortsetter under...

Takk for tipset...C";)

Da vet jeg hva jeg skal på lørdag,om ikke tantetrollet har overumplet megC";)På vitus og kjøpe gravitest,har en billigtest liggende.Men det kan jo bli behov for å overbevise seg selv...*håpehåpe*...

ja jeg har jo intet mindre enn 8 graviditetstester nå, så her skal det testet til the bitter (tante-)end!

Hadde jo såklart vært supert å bare få brukt for 1, men i såfall skal jeg MED GLEDE kaste de andre!!

Kan du ikke heller teste med alt du har og gi bort en bukett med positive tester til oss som ikke har noen da ...:-)

Eller til svigermor for eksempel.. hehehe... Kunne vært morro !

Syns jeg ser deg - *test* " jipppi!!!" *test* "jipppppi" *test* "jipppppi" *test* "jippppi" *test* "jipppi! "'test* "jipppi!!" osv osv hehehe....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...