Gå til innhold

Hva skal barnet hete???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje flere har bestemt seg nå, som det nermer seg slutten?? Er en stund siden temaet var oppe...så her er det igjen!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt: Theo

Jente: Sanna Iren

Skrevet

Vet ikke enda og kjenner jeg begynner å bli litt stressa selv om det er 70 dager igjen,men sist klarte jeg heller ikke å bestemme meg og det endte med at jeg gav opp og pappen fikk viljen sin. Har tenkt litt på Celine da men vet ikke helt om det bare er homoner eller no som gjør at jeg liker det for jeg har aldri tenkt på det før og syns kanskje det er litt jålete i forhold til guttene sine navn som har vanlige, norrøne navn.

-Noen som har en mening om navnet?

Skrevet

Jenta vårs skal hete Lotte

Skrevet

lille gutten vår skal hete Erik. oppkalt etter bestefaren min...

Skrevet

det eneste vi har kommet på er mellomnavn og det er Marie. Det etter bestemoren min. Vi tenker på Leonora eller Amalie som fornavn- men vi får se når ho kommer ut.

Skrevet

Selma her,eller Celin(a)eller (e)....har vi tenkt på da,....jeg liker navnet Celina veldig godt,men Selma er etter oldemoren til samboeren så det er ille koost det å da...vanskelig altså,men vi klarer kanskje å bestemme oss når vi ser prinsessen.....

Brått så har jordmor spådd feil og det blir gutt,da har vi tenkt leon aleksander...

Skrevet

vi vet ikke hva kjønnet er derfor pr i dag er alternativene:

jente: Oda eller Ida

gutt: Kevin eller Benjamin

bestemmer oss nok ikke før vi ser babyen =)

Skrevet

gutt: Justin Alexander, eller Justin William

Jente: Carmen, Royce, eller Gidsken

Skrevet

Even. Han skal kalles opp etter tanta mi som døde som tenåring, hun het Eva og var nærmest som en søster for meg og broren min. Både jeg og samboeren min synes Even er et veldig koselig navn, det er jo også vikig såklart. Dessuten ønsker vi ikke et 10-på-topp-navn, som "alle" bruker.

Skrevet

gutten min skal hete Daniel! har alltid likt det navnet! vet det blir en gutt, men hadde det blitt ei lita tulle så hadde det blitt Julie!!

Skrevet

Paloma Sofie (Sofie etter min farmor).

Skrevet

Gutten vår skal hete Thomas... 98% sikkert :)

Skrevet

Tulla vår skal hete Mathilde Nikoline!

Skulle det mot all formodning bli en gutt så skal han hete Teo Marselius ;)

Skrevet

Jenta vår skal få navnet Helene:))

Skrevet

Jente: Tilde!! (ganske sikker på at det blir en jente)

Gutt: Simen, Eivind eller Theodor.

Skrevet

Gutten vår skal hete Liam:)

Skrevet

Elliot! Han kom til 15/6, og er en av 44 som bærer dette navnet (visstnok...).

Skrevet

Vi får gutt og han skal hete Leon Luca:)

Hvis det hadde blitt jente skulle navnet vært Linnea.

Skrevet

Kevin Andre skal min gutt hete. kommer bare til å kalle han for Kevin da..

Skrevet

Vi får jente i følge jordmor, og hun skal hete Isa. Vi kaller henne det allerede :)

Skulle det likevel vise seg at Isa har utstyr som en jente ikke bør ha, så blir hun fort til en Balder :)

Skrevet

Tror ikke jeg får bestemt meg engang jeg.He he he. Vet ikke kjønnet men har da noen fine slektsnavn.Lovin,Kitty,Ida .Mathilde, Julie,Johanne,Carl Emil-Så vi ender vel i mål i den duren tenker jeg.Inbiller meg att det faller på plass da babyen ser dagens lys.

Skrevet

Her blir det Sebastian (etter samboers store ønske) eller Angelica :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...