Gå til innhold

Fikk dere sjokk?


Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke forventa meg positiv test i det hele tatt.. jeg hadde bestilt el-tester jeg.. som kom i dag..hihi.. testa først med el-test.. positiv.. derfor tok jeg en gravi-test.. og når den ble positiv.. jeg løpte fra begeret med urin i og skrek at testen ble positiv..

 

Men altså, null symptomer!! hehe.. går det virkelig an..

 

Er 4+0 i dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tihi, du har hørt historien min før, men jeg kan svare deg:) Jeg fikk som du, SJOKK!!! Jeg hadde ikke tenkt å ta test på IKM dagen siden tanten alltid kommer. Men så fant jeg ut på kvelden at, drit, jeg har berre en test. Jeg tar den, så kan jeg berre kaste den etterpå. jeg tok den å kastet den. Så begynnte jeg å tenke, og etter litt tok jeg den opp igjen å fant ut at den var jo positiv, sjønnte ikke helt det da jeg kastet den. I tillegg skulle vi til samtale om IVF dagen etterpå, men det ble avlyst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde jeg hadde hatt mensen jeg.. men så sa noen at det var normalt å få rosa utflod med tabletter (tok kur mot sopp) så kanskje det ikke var mensen... det begynte å se mer og mer ut som blod, men da det sluttet samtidig som jeg sluttet med tablettene, og siden jeg var over IKM så var det en bitteliten sjangs... så forloveden ville bare jeg skulle ta en test i tilfelle... og den var positiv :)

hadde ikke forventet det da jeg hadde hatt "mensen" men den satt likevel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mega sjokk.

Trodde IKKE jeg var gravid.

Sto opp om morran, tok testen å satta alarm på telefonen så jeg ikke sku glemme å lese den av.

Så gikk jeg i dusjen, begynte å vaske håret, så gikk alarmen.

Søkk våt å kliss naken st jeg på badegulvet å stirra på den positive testen. Begynte å hylgrine Hehe.

Så gikk jeg å dusja meg videre å grein som en unge...

Var så sjokka å gla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. jeg hadde bare overbevist meg selv om at det var pga mye stress mensen ikke hadde kommet, mamma og stefaren min flyttet fra hverandre da.. så ble det nevnt i en bisetning at jeg var 9 dager over, og bekymret meg egentlig ikke, men det gjorde bestevenninna mi og tvang meg til å kjøpe graviditetstest.. på en skala fra 1 til 10 hvor høy på pæra jeg var, havner jeg nok på 12.. var heeeelt sikker på at det her, var bare sløsing av penger, og jeg kjøpte den for å motbevise det hun sa.. så.. en strek.. og en strek til.. veldig svakt.. tok den selvfølgelig inne på doen på burger king i karl johan, jeg hylte og skrek og ropte "ALEXANDRA ALEXANDRA ÆÆÆÆÆÆ" ;) så.. begynte jeg å gråte, og ringte kjæresten, så mamma..

 

herregud. jeg trodde jeg skulle dø. men ja, nå bare gleder jeg meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var egentlig 100 % sikker på at jeg var gravid, vi hadde bare prøvd 1 gang, men er ikke alltid mer som skal til.

 

Men da jeg tok testen tenkte jeg " jaja, det visste jeg jo". Så gikk det et par minutter og så gikk jeg inn i transe, Tok testen 16 mai, husker nesten ingenting fra 17. mai, og 18. var jeg hos legen. Der svarte jeg bare feil og klarte ikke koble hva blodtrykket var engang da legen sa det (jeg er sykepleier).

 

Men etter 19. mai husker jeg det meste... Hjalp å få fortalt mamma og pappa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...