Gå til innhold

Noen som har erfaring med Quinny Speedy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjøpte den vognen for 3uke siden....super fornøyd....kjempe lett å trille...stor å romslig, mange av disse 3.hjulingene har så smal sittedel...i speedien får man plass til voksipose om man vil på vinteren...det går ikke i f.eks gt-sport....

fått masse skryt av vognen,er av de første som har denne her jeg kommer fra...åååh for ei stilig vogn sier alle...:)

super lett å slå sammen, hjulene er lett å ta av og på...

eneste minuset er at den er ganske brei...men det fører igjen til at den er mere stødig...

litt dumt at den ikke kan legges helt ned,men jenta mi på snart 7mnd ligger godt å sover oppi vogna...

løp å kjøp:)

Hei!

Jeg hadde denne vogna i vinter, fra snuppa var ca.6mnd. Jeg solgte den derimot da hun var ca.10. Jeg ble etterhvert meget misfornøyd med denne vogna. For det første er den veldig åpen, spesielt når det er vinter og blåser. Regntrekket er genialt, men siden det ikke er noe stormtrekk til den, må man bruke dette istedet hele tiden. Det er et veldig irriterende system for å regulere ryggen. Èn ting er at man ikke kan legge den helt ned. Men det virket som om det var værre for snuppa at hun ikke fikk sitte skikkelig oppreist. Små unger vil ikke sitte i hvilestilling hele tiden.. Handlenettet under vogna er altfor liten, iallefall for vårt bruk, hvor jeg handler dagens mat.

Positive ting ved vogna er at den er relativt billig, den er lett, har håndbrems og er fin på vinterføre.

Jeg byttet inn vogna i en OTH. Ja, den er veldig dyr! Men etter å ha kjøpt to "billige" vogner, ser jeg nå at man får det man betaler for! Vogna er genial!

Lykke til med det du bestemmer deg for.

har håndtaket knekt på denne vognen? hmm.. ble litt bekymret da vi har denne - ikke hørt om det før, trodde det var EW eller OTH...(husker ikke hvem av de)

er fornøyd med vonga jeg - enig i at den er åpen, men det er det eneste jeg har å utsette, super å trille, tar liten plass i bilen/gangen, har fixet full sittestilling med en stropp, og god og bred til voksipose.

lykke til med vognkjøp:)

går jo ant å fixe full liggestiling....gjorde det i dag jeg...bare å regulere litt på borrelåsen, å feste ekstra meg egene stropper.....

de fleste 3-hjulinger er veldig åpne....tror ikke håndtakene detter av om man husker å feste disse grå festene...

Annonse

Kjøpte en til snuppa da hun var ca 15 mnd, for vi ønsket en letter vogn å trille i tillegg til Mistralen vi har. Fin å trille, men syns den er for åpen. Brukte stropp i rygg vi også, men sitter ikke ordenlig oppreist.

Da lillesnupp kom brukte vi den likesågodt til henne, og kjøpte en Dreamibag. Solgte hele vogna da hun var 4 1/2 mnd og kjøpte en Spirit m/softbag til henne.

Så litt for åpen for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...