katti78 Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 er i mitt 2svangerskap,i 17 uke lurer på omdenne smerten er bekkenløsing?i sidene liksom,på hoftene.os bakover.følelseløs i beina avogtil og verk i rygg og nakke i tilleg, vet att nakkesmertene er anspenthet og stress,har en på 2.5 hjemme, han skal begynne i barnehagen 3 dager i uka fra august.mannen min er borte mye da han jobber på rigg i norsjøen.skal ikke klage jeg vet d er mangemed harde arb.situasjoner her inne.jeg studerer i tilleg oghar et veldi stort hus å stelle.sønnen min erveeeeldi aktiv og høylytt.jeg er sliten og uopplagt.å itilleg har jeg vont.syyyyyyyyyyyyyyyyyyyt.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Auda lille venn! Ikke godt det der nei;) Det høres ut som stress synes jeg .. Hofte vondt litt sånn brennende inni sjelettet -det er nok tegn på bekken løsning ja.. Ta det med ro og slpp av og ikke press kroppen for mye for da blir det bare værre.. Men beveg deg selvsagt,men rolig og kontrollert.. ikke "kast deg rundt" liksom.. Gå litt turer i gode sko -hvis du ikke får vondt av det og ta bekkenløft hjemme .. Altså bøigg på rygg med møyde bein.(litt fra hverandre). skyt hofta/rumpa opp i taket,--senk .. telle til 8 opp og 8 ned gjør dette 12 ganger x 3 med pauser .. Deretter kan du løfte opp igjen og føre knærne sammen ,og fra hverandre igjen.. rolige gjevne bevegelser.. ut , inn.. mens du hele tiden skyver opp i taket-- knip rumpa og underlivet hele tiden mens du gjør disse øvelsene så styrker du bekkenbunnen og musklene rundt som skla holde hoftene dine på plass.. gjør dette annenhver eller litt hver dag .. det hjelper på meg i hvertfall fått tips av fysio:) kom med noen tips til å kanksje klare å forebygge det :=) husk STRESS gjør symptomene og smertene værre:)
katti78 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2006 tusen takk 7 oktober,desse øvelsene skal jeg virkeli gjør.kjenner dette i halebenet også.hm...oki prøve å ikke fyke san rundt.gonatt=)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Bare hyggelig;) Det starta som isijas og halebein hos meg... Viktig å forebygge;) Natti natt;)
EleResa Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Sier du det?? Isjias og condt i halebein og rumpe... Dette har jeg gått med i over 1 mnd nå..har hele tida trodd det skulle gi seg, jeg..... Hmm.... Det gjør egentlig ikke det se...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Neida, det gjør ikke det desverre.. MEN jeg har ei venninne som ble kvittd et faktisk.. ungen pressa bare på en nerve baki der ,, men som regel er det bekkebisijas som jeg kaller det .. Så knip på og gjør øvelser det lønner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå