Gå til innhold

Jeg melder meg herved inn


Gjest

Anbefalte innlegg

Testet positivt med CB i dag på IKM-dagen. Hadde egentlig gitt opp siden jeg testet negativt 12dpo og jeg fikk økende menssmerter (trodde jeg da...).

Dette var 2pp bare. Er overveldet og kjempeglad.

Jeg har lavt stoffskifte så jeg skal forlange ekstra oppfølging i svangerskapet.

Noen andre her med lavt stoffskifte?

 

Klem fra en veeeldig glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var kjempegøy, det ble visste en boom denne mnd :)

Gratulerer og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:-) Jeg fikk også positiv test i dag.. termin er ca 08 mars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Jeg har også lavt stoffskifte og holder litt til inne på Sonjas Stoffskifteforum, er du også der? med samme nick? jeg er anha der :-)

 

Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, men tror jeg er i begynnelsen av min 8ende uke. Var på 2 ul i forrige uke, første fant de ingenting, ble henvist til utskrapning på torsdag. Heldigvis tok de en ny ul for sikkerhets skyld, og fant et bankende hjerte! skal på ny ul på fredag, og kanskje enda en gang neste uke. Så nå får jeg iallefall veldig god oppfølging.

 

Lykke til ! dette går veldig bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er innom stoffskifteforumet innimellom ja.

Det høres ut som du får kjempegod oppfølging. Det er bra:) Håper jeg får det samme. Jeg har akkurat byttet lege, spørs om han blir fornøyd med den nye pasienten; gravid masalus med lavt stoffskifte *ler*

Jeg har time om en uke, var ingen mulighet før.

Skal ta blodprøver torsdag denne uka.

Har du måtte øke medisindosen mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og du er hjertlig velkommen! satser fullt på at den sitter.. leger er ikke så vanskelige å ha med, verre med jordmor.. fått en skikkelig grinebiter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

 

Jeg begynte på levaxin 1.mars, så jeg holder enda på å regulere dosen. Jeg gikk på 75 mikrogram når jeg fant ut at jeg var gravid, men fikk kranglet meg til å øke dosen(fastlegen min hadde ferie, og vikaren null peiling, jeg hadde en tsh på 3,63) Så nå tar jeg 100 hver dag , unntatt søndag, da tar jeg 200:-) regner med at skal øke enda mer etterhvert.

 

Jeg er også en gravid masalus..hehe... Stå på krava!

 

Ps. kvalmen og trettheten kom etter ul, så jeg regner det som et godt tegn ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer i tonnevis Thyr,, dette var den beste nyheten jeg har fått (av andre) på leeeeenge.. Jeg ble hoppende glad da jeg leste at du var gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg unnet deg det såå veldig!!

 

Masse klemmer fra Loise,, nå kan vi følge hverandre videre,, og plotte hverandre full av symptomer og plager på mail *ler*

 

Stoooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...