Gå til innhold

September: Noen andre med veldig svingende humør her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg vet at svangerskapet og det som følger med alltid skal være så lykkelig og supert og alt sånt...Jeg gleder meg veldig over det men noen ganger tenker jeg på fremtiden. Vil jeg og kjæresten min greie oss som par når den lille kommer? Hvordan vil jeg bli som mamma?

Jeg vet jeg kanskje ikke burde tenke sånn, og har dårlig sammvittighet for at jeg ikke hele tiden er superglad for det som er i vente...

 

Er det flere der ute som har det sånn? Perioder med melankoli og lette tårevåte skinn....

 

Jeg har en partner her som jeg elsker..Men som jeg ikke vet hvordan jeg skal ta det opp med...

 

Uff, nei....

 

Ha en fin kveld der ute, alle kommende bebymammaer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er nok ikke alene om svingende humør. Dette er mitt fjerde svangerskap, men aldri har jeg følt meg slik jeg gjør denne gang. Tar lett til tårer, redd for at mannen min skal gjøre noe galt,som å finne en ny..... Stoler jo på han.Jeg har snakket med han om det. Gleder meg til tulla er kommet ut, og ikke homona får styre meg slik som dette. Det gjør vondt i magen å ha så masse vonde tanker i seg. Slik er jeg ikke til vanlig. Det gjør jo vondt og, å ikke kjenne seg selv igjen. Heldigvis har jeg ein forståelsefull mann, som gleder seg til å bli pappa igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...