Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg venter nr. 2 i januar 2007, og er 11+5 i dag. Junior fyllte nettopp 11 mnd på søndag, så her blir det to tette (som ønsket) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torpekjærringa Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så mye ! Dere er tøffe vet det er flere i juli klubben som skal ha 1 baby til :-) Gratulerer iallefall såååååå mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala82- Skrevet 28. juni 2006 #3 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer så mye! Jeg kommer nok til å vente i ett par år :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #4 Del Skrevet 28. juni 2006 GRATULERER SÅ MYE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
r r r Skrevet 28. juni 2006 #5 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer så mye! Veldig fint med søsken! (Syns selv det er absolutt tett nok med 2 år og 1mnd som det mellom våre!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #6 Del Skrevet 30. juni 2006 Gratulerer så mye, Zoomer!! Vi var jo sammen på bli gravid-sidene, så moro å se at du kommer etter! Har lurt fælt på hvordan det gikk etter vi snakka sammen der inne ;O) Jeg er ... eh... tja, det husker jeg ikke helt, i 19. uke et eller annet sted, vel. Hadde termin 22. men ble flytta på UL til 29.nov. Men trodde jeg ville føde før som sist (da fødte jeg mellom terminene). Blir spennende år fremover for dere og da!! Gratulerer kjempemye! Det er forresten ihvertfall en til her i juliklubben som er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 1. juli 2006 Takk for gratulasjoner!! Anetten&My - husker deg også... Dersom jeg ikke hadde mistet i sa hadde jeg hatt termin 5. desember, men så ble jeg gravid igjen på første forsøk, så dermed er terminen min nå 13. januar og jeg er 12+2 i dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Lane- Skrevet 2. juli 2006 #8 Del Skrevet 2. juli 2006 Gratulerer! Vi er så babysyke her i huset at vi vet ikke helt hva vi skal gjøre.. (eller vi vet jo hva vi skal gjøre da..) Skal ikke prøve enda siden vi skal gifte oss i juli til neste år. Hadde blitt vel tett om jeg hadde blitt gravid på første forsøk.. men gratulerer til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 5. juli 2006 Takk for det og lykke til med planlegging av bryllup ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldie Skrevet 6. juli 2006 #10 Del Skrevet 6. juli 2006 Gratulerer! Har også lyst å bli gravid igjen, men når jeg ser hvor aktiv gutten min er tenker jeg at det er best å vente, he he! Blir travelt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Knerten* Skrevet 16. juli 2006 #11 Del Skrevet 16. juli 2006 Oj da. gratulerer så mye Zoomer;-) Sikkert supert med to tette..Ønsker deg lykke til i svangerskapet og at du slipper unna bekkenløsning denne gangen. Klem malla 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #12 Del Skrevet 18. juli 2006 Gratulerer!!! Jeg hadde ikke orket to så tette, men beundrer dere som gjør det!!! Masse lykke til:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå