Gå til innhold

Juli: Da er det offisielt!!

Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr. 2 i januar 2007, og er 11+5 i dag. Junior fyllte nettopp 11 mnd på søndag, så her blir det to tette (som ønsket) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye !

Dere er tøffe vet det er flere i juli klubben som skal ha 1 baby til :-)

Gratulerer iallefall såååååå mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Veldig fint med søsken!

(Syns selv det er absolutt tett nok med 2 år og 1mnd som det mellom våre!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Zoomer!! Vi var jo sammen på bli gravid-sidene, så moro å se at du kommer etter! Har lurt fælt på hvordan det gikk etter vi snakka sammen der inne ;O)

Jeg er ... eh... tja, det husker jeg ikke helt, i 19. uke et eller annet sted, vel. Hadde termin 22. men ble flytta på UL til 29.nov. Men trodde jeg ville føde før som sist (da fødte jeg mellom terminene).

Blir spennende år fremover for dere og da!! Gratulerer kjempemye!

Det er forresten ihvertfall en til her i juliklubben som er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner!! Anetten&My - husker deg også... Dersom jeg ikke hadde mistet i sa hadde jeg hatt termin 5. desember, men så ble jeg gravid igjen på første forsøk, så dermed er terminen min nå 13. januar og jeg er 12+2 i dag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Vi er så babysyke her i huset at vi vet ikke helt hva vi skal gjøre.. (eller vi vet jo hva vi skal gjøre da..):)

Skal ikke prøve enda siden vi skal gifte oss i juli til neste år. Hadde blitt vel tett om jeg hadde blitt gravid på første forsøk.. men gratulerer til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det og lykke til med planlegging av bryllup :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Har også lyst å bli gravid igjen, men når jeg ser hvor aktiv gutten min er tenker jeg at det er best å vente, he he! Blir travelt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Oj da. gratulerer så mye Zoomer;-) Sikkert supert med to tette..Ønsker deg lykke til i svangerskapet og at du slipper unna bekkenløsning denne gangen. Klem malla 76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...