Gå til innhold

Litt klaging... Sorry..

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag renner nesa, hodet sprenges snart av og smertene i korsryggen er helt forferdelig... Har faktisk mått tatt paracet idag...

Har bare måttet spise sjokoladen jeg IKKE skulle røre... uff og uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg. Hadde helt klart unna meg den sjokoladen med god samvittighet. Har selv spist sjoko i dag, for jeg synes SÅ synd på meg selv som går her åttende dagen etter termin uten tegn til fødsel. Og magen er mer vond og i veien enn koselig og facinerende nå.. (Der fikk jeg sutra litt jeg og..)

Skrevet

Takk for det.. Sender deg litt "fødetanker"...

Skrevet

skal vi gråte litt i lag??????????? jeg er bare SÅ deppa for tiden...uten helt å vite hvorfor!! håper bare jeg ikke får sånne fødselsdepresjoner...for det kan ikke være så geit...var nok plaget etter forrige fødsel...kanskje derfor jeg kvir meg nesten mere enn jeg gleder meg...ikke til fødselen, men til tiden etterpå.........!

Magen er i veien ja...håper jeg føder før termin, vet heldigvis jeg slipper gå langt over termin, pga diabetesen...fristende å spise mye snop, så ungen blir så stor at de må sette meg i gang...men nei....ååååååååå for en dritt dag dette er....

hvor blir det av alt fødestøvet fra de som har født?????kast restene over jenter..

.og jeg har en hel mnd igjen til termin..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...