Gå til innhold

Blödning rett etter positiv EL

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg testet positivt med EL-test på lördag(morgen og tidlig kveld) men i går(mandag) og i dag har det kommet litt "ferskt" rödt blod (blandet med "sekret"??). Ingen store mengder, men hva er dette?? Har hatt sykluser på ca 25 dager den siste tiden. Tidligere pp har jeg ofte kjent smerter rundt el-tiden, men ikke denne gangen..Testet positivt (EL) på dag 11. Er det kroppen som "surrer"??!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5488370-bl%C3%B6dning-rett-etter-positiv-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du testet positivt på lørdag, er det nok selve el som fant sted på mandag. Det er helt normalt at noen kan ha litt blod i forbindelse med el, noen som også tyder på at en er ekstra fruktbar da! Så lykke til, håper det klaffet denne gangen da :-)

Nå blir jeg stressa her...Har nemlig forsökt nesten ett år nå og vill så gjerne at det skal klaffe snart. Vi "kosa" fredag(morgen), lördag kveld og söndag kveld, men ikke i går!! Skal hoppe i köya snart! Kan "den sitte" selv om vi ikke "kosa" mandag?? (vet egentlig at det er best at svömmerne venter på egget, så da skal det vel holde med det vi har "gjort". Ikke lett detta gitt. :-) Men har aldri opplevd at det blör som nå...

Ja, den kan veldig gjerne sitte selv om dere ikke kosa på mandagen! Jeg ville kost litt i dag og jeg, folk har en tendens å slutte med prøvingen for tidlig. Ta gjerne noen dager ekstra, om dere orker :-) Det er i hvert fall et veldig godt tegn at du hadde blødning nå! Jeg skal krysse fingene for deg :-)

Annonse

jeg hadde og ferskt blod her om dagen .. ..

jeg trodde jeg var ferdig med mens, hadde bare litt spotting , så kom d ferskt blod...så spotting,,hadde el slim i går...

idag hadde jeg litt.

var best kvalitet på slimet i går ..

????????

skjønner egentl i ikke hvorfor jeg får el rett etter mens..men sånn er d vel bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...