Gå til innhold

hvordan det går!!

IBO<3

Anbefalte innlegg

hei!! hva på ultralyd i dag,pga brundt,litt klumpete utflod/blødninger!! var så bekymret!!! men vet dere,alt var helt bra=)=)=) er 8 uker på vei og legen så ikke noe galt=) joohooo!! er så happy!!=)=)=) tenk,jeg skal bli mamma=) og jeg som var sikker på at noe var galt!! tenk,blødd i 14 dager har jeg,men hjertet hamret og slo det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

D var så godt å høre at alt sto bra til! D var den beste nyheten jeg kunne ha fått i dag, så får vi bare krysse fingrene for at alt står bra til i magen min og, men d tror jeg d gjør, i alle fall etter at alt var bra m dere:)

Skal til jordmor i morgen jeg, så da får jeg vel vite litt mere:)

Men d var så bra å høre at alt var bra me deg og spiren!:)

Hvor gammel er du foresten?

i dag signerer jeg m nicket mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=) alt er sikkert helt bra med dere også! legen sa det var helt normalt!

ble 20kg lettere etter ultralyd timen!! =) jeg er 22! du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 enda, men blir 22 i november...

Tror egentli at alt er bra for jeg har ikke noe vondt, og i dag er d ikke noe brun utflod igjenn... Har alle tegnene i boka opå graviditet enda, ligger hele dag og kaster opp, d er jo koz:P

Gleder barnefaren seg da?

Hvor bor dere?

Her har jeg en vordende far som sitter hele tiden å forteller meg hva jeg kan og ikke kan gjør, er veldi påpasselig om at jeg og "nurket", som han kaller h*n, har d bra:)

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,ble nettopp 22 jeg=) har nesten ikke hadd noen brun utflod i dag jeg heller!!=) godt!! ja,han gleder seg,men tror det er ganske så uvirkelig for han enda!!hehe.. når jeg har termin ja,det sa han ikke noe om,men jeg var akkurat på dagen 8 uker da,skal til bake å fylle ut litt papirer,veie meg osv når jeg er 12 uker på vei,regner med jeg får vite termin da=)

hvor langt var du på vei igjenn? bor i trondheim jeg! du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+3 i dag, bor på Orkanger:) Så vi e vel trøndera bægge to:P

Har termin 10 februar, så da har vel du ca 6. februar...

Føles veldi uvirkeli for meg og enda, man kjenner jo liksom ingenting annet enn symptomer enda, ikke noe bevegelse inni der enda og ingen voksende mage mener jeg, men d kommer vel tidsnok:)

Var d planlagt til dere da?

Skal du på noe treff eller noe sånt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så arti at du å e trønder da:) oy,like my gravid vi da,hehe..:)har nesten ingen symptoma heller æ,bare at æ e trøtt!! ikke kvalm,heldigvis=) va itj helt planlakt her nei,men vældig velkommen da:) t dåkker da? bruke d å vær træff altså?? hehe,ny hær æ sjø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

Var planlagt til oss ja, så vi ble kjempe glade:) Har ikke vært på noen treff, men håper at noen vil arrangere for februar-gjengen, kan jo stå noe om dette på terminklubb sidene eller BIM treff... Gikk bra til jordmor, fikk akupunktur mot kvalme, har ikke hjulpet noe særlig enda, men d trengs som regel flere behandlinger... Har ikke holdt på mat på ei uke nå... begynner å bli litt lei... blæææ... Skal på UL i morgen, gleder og gruver meg, vil jo høre at alt er bra, men d er jo en mulighet for at d kan være noe galt og:( Kryss fingrene for meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du, håper&tror m spire i magen.

ser du er fra orkanger, jeg er også orkdaling;) Men d jeg lurer på er hvorfor du skal på UL allerede i morgen? pga kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i morgen på Orkanger sykehus, skal dit pga brun utflod... Er vel egentli mer Orkdaling jeg og=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d e jo sikkert en grunn t at du e så kvalm å,å d trur æ e for at du e SKIKKELIG gravid=) må vær litt kjedelig å gå rundt å vær dårlig,sjøl mærke æ ingenting!! det går bra ska du sje,legen sa at d va normalt med brundt utflod,men skjønne jo at du e litt bekymra å!! kordan e d no da? har du utflod enda? slutta samme dag som æ va på ultralyd t mæ,merkelig!! ska kryss alt æ har for dæ=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe og trur egentli at du har rætt, og vet at d e normalt, men bli jo bare litt bekymra likevel, e vel vældi normalt for oss som oppleve herre for første gang=)

Har ikke hat brun utflod på to daga no, og tidliger va d jo hele tia vældi lite. Glede mæ t å få hør kordan d står t i mårra!:)

Går du skole eller jobbe du t vanlig du da?

E barnefaren gammel da?

Nysgjerri æ sju=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samme som mæ da,ang utfloden...sikkert helt topp t dæ å=) æ går skole æ,du da? barnefaren e 26,din da? ja,blir jo nervøs,e jo første gangen å alt..men trur faktisk æ bynne å få litt mage,vist itj æ bare innbille mæ d da,hehe...glæde mæ så sinnsykt!!! =) ska du vit kjønnet når den tid kjæm da? trur itj æ klare å hold mæ æ,e så nyskjerrig!!tihi..

åsså vil æ gjærne bynn å shoppe blåe eller rosae klær=) ååå..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e for d meste hjemmeværende, jobbe litt innimellom, trives godt m d:-) Trur nok æ må vit kjønne ja, e for utolmodi t å vent trur æ nok, å så har forloved'n uansett bestemt sæ for å vit kjønne, så da må vel æ og d:) Så dæm d bankenede hjerte t dæ eller, på UL mene æ? Kordan va d egentli, va d som ein vanli GU, bare m UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først va d vanlig GU,så tok han derre staven me kondomen på,hehe...altså derre ultralyd greian oppi der da,først så tok han bort skjermen,sån at æ ikke så nåkka(sikkert i tilfelle d skull vær nå gæli)

så fikk æ sje,va litt vanskelig å sje så tydelig da men,så hjerte ja!!=)

ska du på st olavs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska på Orkanger Sykehus, hadd du m dæ kjærest'n da? Forloved'n har så gæli lyst t å bli m, men tænkt at han kunn nå eventuelt kom inn etter kvart da... Håpe så inderli at alt står bra t inni der, bli knust om d e nåkka gæli...:( Va du på st olavs du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,han va me,han satt først ut å venta,veit itj æ,men æ føl itj mæ så lækker oppi den stolen,så villa æ først hør at alt va bra å at han skull ta vanlig GU før samboern min kom inn!! å etterpå fikk han kom inn å fikk sje på ultralyden+ at vi fikk me oss bilda=) men si t legen at du vil at samboern din ska kom inn etterhvert,sån at han e klar over d,å itj stresse me å bli ferdig liksom!! si d før GU!! så veit han d! mage følelsen min si at alt e bra me dæ,du har jo ingen smerta el nå sånt?

ja,va på st olavs! så my ber å vær på sykehuset t GU einn på et lege kontor,va sykepleier der å,fikk et "laken" å ha over magen å litt av ,ja.. å hu sto ved siden av mæ å sa at æ mått slapp av å ditt å datt,vart my ber å vær mæ å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takk for rådan, han ska bli m ja, men vi gjør d nok likens som dåkker, han får vent på gangen, t klarsignale kjæm=)

Har ikke hatt nå smerta nei, bare vondt i ryggen, men den har æ slitt m i mang år...

Ska lægg mæ no, så skriv inn i mårra etter UL æ, husk å kryss fingran for mæ!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke ,lykke t i mårra!! du må lov mæ å skriv kordan d gikk!!! æ krysse alt æ har for dæ!! =) god natt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Så kjempefint for deg. Godt å få høre at babyen har det bra, så slipper du å bekymre deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...