Gå til innhold

Brunt gulp og kun mm!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 5 mnd og ser ut til å ha det veldig bra. Men i dag gulpet hun altså brunt, akkurat som hun hadde fått i seg sjokolademelk eller kaffe. Hva kan dette være? Hun har riktignok fått i seg mycostatin de siste ukene, men hvis hun har gulpet rett etter at det er påsmurt, er det gult.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun fått noe annet av deg i løpet av hele dagen? Har noen passet henne slik at de kan ha gitt henne noe?

hmm..merkelig

Skrevet

Ja, er det ikke merkelig? Hun har vært med meg i hele dag - ingen andre har vært i nærheten av henne. Er det melken min det er noe galt med??? Har hatt mye trøbbel i det siste, med sopp og tette melkeganger.

HI

Skrevet

er du sår slik at hun har fått blod i melken? det er ikke farlig

Skrevet

Ja det kan det være; som blomman sier. For jeg har en venninde som slet sånn med å amme tvillingjentene sine. hun pumpet og pumpet til blodet kom, og da fra innsiden av vorten, da ble det blod i melken. Venninden min ble litt bekymret og spurte helsesøster om det var farlig, men da sa hun nei det var bare "godt" for tvillingene, mtp at det er jern i blod.

Skrevet

Så hvis det er blod kan det bli brunt gulp? Får jo nesten håpe det er noe sånt da. Ja, jeg er sår, men har aldri sett at det har blødd. Begynte å tenke på at babyen min har hostet så rart de siste dagene, men jeg har egentlig trodd at hun bare prøver ut stemmen sin. Det høres liksom litt tilgjort ut. Noen som har opplevd det???

HI

Skrevet

hehe kjenner til det ja..min gutt hoster også rett som det er..Det er liksom en forsiktig hosting for å få oppmerksomhet fra de som sitter rundt. hehe er så søt når han gjør det. Han hermer veldig etter hva folk gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...