Gå til innhold

Dere med barn på ca 21 mnd......

Anbefalte innlegg

Hvordan er barna deres i vann?

Vår gutt er helt i hundre.. Klarer seg kjempe bra med kun armringer. "svømmer" som bare det.. Hopper fra bassengkanten og uti. Gjør ikke noe å gå under vann, det synes han er kjempegøy...

Har ikke gått på babysvømming, har dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5488094-dere-med-barn-p%C3%A5-ca-21-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han eer 19 mnd da men..

Vi har gått på baby svømming.

Det likte han kjempe mye.

Da sprellet han med armer og bein og hadde det riktig så gøy.

Gikk en stund før vi var i svømmehallen med han,og han er ikke så ivrig nå som han var.

Han elsker å bade enda,særlig her hjemme,men i svømmehallen går han rundt og plasker i barnebassenget,men å hoppe fra kanten gjør han ikke.

Han er litt forsiktig av seg også.

Han er 22 mnd og ganske pysete i forhold til andre på omtrent samme alder. Men så har vi ikke badet så mye i basseng/sjø med ham heller, da. Håper han slår seg litt mer løs når vi drar på ferie nå im noen dager.

Den ene storesøsteren hans var sånn som din gutt. Hun var helt vill, og hoppet uti og brydde seg ikke om hun kom under. Hun laerte å svømme da hun var 4, og hoppet fra 5-meteren da hun var 6.

Det er veldig gøy når de er så komfortable med vann, men pass på at han ikke hopper uti uten armringer/korkbadedrakt.

Datteren vår ville absolutt bade uten armringer, så til slutt lot jeg henne få lov. Hun jumpet uti, og sank rett til bunns. Men før jeg rakk å dra henne opp igjen (jeg sto uti vannet, like ved henne) så jeg henne under vann: hun liksom "syklet"# bortover under vann, kroppen var helt verikal vannet, beina gikk som trommestikker, øynene var vid åpne, og hele ansiktet et eneste stort smil.

Men lillebror er altså en skikelig pudding i forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...