Gå til innhold

Magen

7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm.. bare lurer,vet at noen irriterer seg grønnlilla over dette med vekt.. men :

Har noen av dere lagt merke til at selv om man ikke har lagt på seg så mange andre steder enn på magen så har magen i tilleg fått ekstra fett-lag .. Ikke på resten av kroppen ,kun på magen ..

Flere som har merket det ?mageskinnet er ikke helt stramt liksom, selv om magen spenner ut og har blitt større..

25+5 i dag;)

rare greier;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hi hi... ja det er sant det. har ikke tenkt over det før du sa det :D

Skrevet

Jeg synes ikke det på min mage! Huden strekker seg, og magen er stram. Fettet blir heller dyttet oppover - jeg har plutselig litt ekstra lager av mykhud like under puppene! Jeg synes det føles som om jeg bare har bittelittegranne hud utenpå livmoren fordi magen er så fast og stikker sånn ut...

Skrevet

Ja, men det er jo liksom magen det og da.. he he ;)

Når jeg står er magen helt stram, men ikke når jeg ligger .. ikke på sidene er det noe heller,, bare forran, oppå magen på en måte;) Sikkert samme sted det da;)

Skrevet

På samme måten her, dersom ikke kynnerne er på plass, da er alt stramt som et pølseskinn. Testet en av mine gamle jeans, som gikk helt fint på over lårene(dog ikke igjen over magen) så da ble jeg litt beroliget! Forrige gang brydde jeg meg døyten om kiloene som kom på, men denne gangen gråter jeg litt for hvert kilo:( Ikke fordi jeg ahr lagt på meg mye, men fordi jeg er sm, og føler at jeg bare sitter hjemme og dytter i meg mat! Noe jeg heller ikke gjør, blir bare bevisst på all spisingen når jeg ikke får bevegd meg som jeg pleier!

Egentlig kjeder jeg bare vettet av meg, og blir SJOKKERT når jeg faktisk følger med på, og engasjerer meg, i Dr Phil!!! HJELP!!!!!

Skrevet
;)
Skrevet

Hmm...vi har jo termin samme dag (7.oktober), så jeg ergrer meg over at jeg ikke er sikker på at vi mener det samme.. Uansett så har vi sikkert forskjellig kroppsfasong, så det vil ikke bli likt. Jeg merker kun den ekstra kanten under puppene når jeg bøyer meg, ellers er magen og huden stram. Jeg har vel også begynt å kjenne at livmoren er kommet ganske langt opp - den er like under ribbeina slik at jeg kjenner den vipper litt under beina slik at det er ubehagelig å sitte på noen måter..

Men jeg var ikke syltynn før jeg ble gravid da, vet ikke om det har noe å si. Har vel gått opp 5-6 kg nå. Men har skikkelig liten utoversprettmage nå - samboeren min har legger merke til at alle vi går forbi glor på magen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...