Gå til innhold

svak strek på EL-test betyr ???

Anbefalte innlegg

Prøvde å lese meg til det på pakka, men fant ikke no...

En sterk strek betyr at EL kommer innen 48 timer skjønte jeg. Men betyr en svak strek at man nærmer seg, eller vil man ha en svak strek hele perioden ????

Har nettopp kjøpt en pakke, og tenkte jeg ikke trengte bruke alle på en gang, her....

Har fryktlieg ustabil syklus, så vet atvEL kan komme svært seint.

Er i dag 9 i syklus nå. Noen som vet om jeg bør ta en EL test i morra og eller kan jeg hoppe over en dag - for å strekke testene over en lengre periode???

Sist pp tror jeg at jeg hadde EL dag 18 - men er ikke helt sikker i forhold til symptomer og sånt.

Hehe morro dette - med all temping, og testing og telling og prøving og phu.. jeg blir nok litt fasinert av dette her, og bruker nok litt mer tid enn det mannen syns er nødvendig hehe...

Har vært gravid 2 ganger før uten å bry meg noe med syklus eller temping eller noe annet - så denne gangen ville jeg prøve noe nytt :-)

Håper noen kan svare meg på disse svake strekene :-?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5487863-svak-strek-p%C3%A5-el-test-betyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er ganske indviduelt. Jeg for min del får alltid svake streker rett før el som blir sterkere og sterkere og til slutt positiv. Etter el er den helt negativ igjen. Men som sagt, så er det ikke likt for alle. Lykke til :-)

Ja , jeg skjønner at den er negativ - det jeg lurte på om den kunne ha en sånn "stigende" effekt - at den er mer positiv i morra, da - om du skjønner......eller om jeg kunne la neste test ligge i noen dager til, siden det er lenge til jeg tror EL skal være ( uten å være skråsikker på det...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...