Løssi Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Nå lurere jeg fælt. Tok graviditetstest ikveld, tenkte nok at det var vel tidlig, har så laaaange sykluser sju, men så var det det at jeg innbiller meg og kjenner både det ene og det andre - ja og så klarte jeg ikke å vente lengre da. Ekstremt trøtt og sløv som jeg er for tiden pakka jeg ut testen og tenkte: "hm, denne ligna jammen på den eggløsningstesten som jeg tok for noen dager siden og som slo ut positivt, dvs den ene streken var lysere rosa enn den andre - hm merkelig at testene skal se så like ut:" Graviditetstesten jeg tok i kveld var naturligvis negativ. Men så begynner hodet faktisk å virke bittelitt. Skulle det ikke egentlig vært to tester i testpakken - jo. Jeg tar fram den gamletesten fra søppelbøtta, som fremdeles viser det positive resultatet og det er da jeg ser at det jeg trodde var en eggløsningstest, det var en gravidtest og nå har jeg altså to forskjellige resultater. Føler meg litt opprømt, men så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Føler meg så sikker på at vi ikke lykkes denne gangen. Det har blitt alt for lite sex, pergotimekuren ble avbrutt og jeg har stresset mer enn noen gang med alt annet enn kropp og sex i alle fall. Nå skal jeg prøve å vente en ukes tid før jeg tar noen ny test. Men er det noen andre som har fått to forskjellige testresultater? Som sagt har jeg lange sykluser og tror igrunnen ikke at jeg skal ha mensen før første uka på juli. Siste mens var mnd skifte mai/juni. Ka de tru damer? Tøm litt kaldt vatn i me no så e itj tek av. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5487848-en-positiv-og-en-negativ/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine68 Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei Løssi. Dette hørtes veldig spennende ut da. Men du må da skjønne at du må teste om morgenen vet du...:-) Da har du jo spart hcg hele natta. Hvordan klarte du å blande el-test og grav-test da? Hvilken test bruker du? Har lest at mange får feil resultat ved en av disse billigtestene. Etter å ha lest dette sverger jeg til CB sine tester. Skjønner du går spennende dager i møte. Tror jeg ville vente et par dager og testet på nytt om morgenen. Lykke til da. Hold oss oppdatert. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5487848-en-positiv-og-en-negativ/#findComment-5488045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 27. juni 2006 #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Oi, oi, oi , Løssi - kan skjønne at du lurer nå! Mon tro du får sove noe i natt da? Husker du om du tok den andre testen (altså den første - den som du trodde var en eggløsningstest) om morgene? Det har jo litt å så, som også martine skriver. Erlig talt så vet jeg ikke helt hva jegs kal tro, men du må nok leve i spenning noen dager ennå. Jeg hadde nok gjort som deg - ventet noen dager og så tatt en ny CB test på morgenurin. Ønsker deg lykek til - det er jo ofte når man minst venter og tror det, at det faktisk lykkes! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5487848-en-positiv-og-en-negativ/#findComment-5489860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løssi Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei igjen. Sitt på arbeid. Er faktisk ikke helt sikker på namnet på testene - det var noe slikt som kun-Wu - nei farsken om jeg veit. Jeg er enig med deg at det er best å bruke CB. Får kjøpe meg det når juli kommer og jeg kommer i nærheten av et apotek. Bestilte billigtestene fra barniMagen shoppen. Det vart litt spent dette ja, men jeg tror min kjære har rett når han roer meg ned med at : for det første så er det for tidlig og så naturligvis syns ikke han at vi har hatt nok sex. Kanskje har han rett - klarte ikke helt annenhverdag denne gangen. Nei - jeg får prøve å vente en ukes tid.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5487848-en-positiv-og-en-negativ/#findComment-5491943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå