Gå til innhold

Trenger noen råd ang endring av utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er 21+2 på vei nå. Frem til for ca 4 uker siden var konsistensen på utfloden min ganske tykk, og det var litt grønnfarge på den (litt ekkelt men..).

Nå den siste tiden, har den blitt helt hvit, nesten gjennomsiktig og veldig tyntflytende. Det kommer ikke mengder hver dag..

Kan det være hormonene som stadig endrer seg, eller kan det være at jeg lekker fostervann??? Ble plutselig litt bekymret her..

Noen som har vært borti dette?

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ul fordi jeg trodde jeg lakk fostervann. Utfloden min endret seg også. Ble tyntflytende sånn som du sier. men der kunne legen vise meg at jeg ikke lakk fostervann, og at det er veldig sjelden at det skjer. Utfloden kan endre seg gjennom hele svangerskapet.

men hvis du bekymrer deg mye vil jeg råde deg til å kontakte lege eller jordmor for å få det sjekket. Alltid bedre å få ting sjekket så man slipper å bekymre seg. Er forresten 20+1 på vei, og dette var på torsdag forrige uke jeg sjekket meg..

Lykke til, det er sikkert bare utfloden som er endret..

Skrevet

Takk for svar kab!

Jeg ringte jordmor i går, og fikk time hos gynekologen min samme dag.

Han hadde ikke et slikt apparat hvor man kan fastslå fostervannslekkasje 100%, men han tok innvendig og utvendig ul av meg, og kunne ikke se anydning til noen lekkasje. Heldigvis!

Så da får jeg slå meg til ro med at utfloden stadig endrer seg.

Hormonene hopper og spretter om dagen :)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...