Gå til innhold

Help, jeg bløøøør...


TreHjerter

Anbefalte innlegg

Er litt bekymret nå... Fikk bekreftet mistanker om graviditet igår, skulle være rundt 6+5 etter egne beregninger. Er en uplanlagt men veldig velkommen graviditet, og etter at vi brukte dagen igår til å summe oss litt, tok gleden etterhvert overhånd...

 

Så i ettermiddag, da jeg er på do og tisser for femti-ellevte gang, er det BLOD på papiret... Vet jo at småblødninger kan være helt normalt og ufarlig, men man blir jo likevel bekymret. Har hatt endel "mens-smerter" den siste uken, men det husker jeg at jeg hadde mye av forrige gang også. Imorges hadde jeg en plutselig stikkende smerte så jeg knakk liksom sammen, men tenkte egentlig ikke mer over det, da jeg godt kan få den type smerte når jeg ikke er gravid også (rundt eggløsning eller mens f.eks).

 

Blør ikke mye, vært blodspor på papiret bare to ganger iløpet av ettermiddagen, og svakt rosa flekker på truseinnlegget. Friskt nytt blod altså. Hva mener dere som har vært gjennom lignende. Kan jeg fortsatt glede meg over en graviditet, eller bør jeg være forberedt på en SA?

 

Vet at jeg sikkert bør ta kontakt med lege, og ringer henne imorgen. Men jeg vet også at det kan ta lang tid før man vet noe som helst, og det er laaaaange timer det...

 

Kjempetakknemlig for svar og hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Som du sier selv, så er det beste å kontkakte legen med en gang du våkner i morgen.

 

Blødninger er jo helt vanlig, hadde det selv da jeg gikk gravid sist...en gang i uke 6 og en gang i uke 13. Begge gangene ble jeg sjekket med ul, og da var alt fint:)

 

Prøv å slapp av så godt du kan i kveld, ingen tunge løft, ikke sex etc., så får du høre hva legen sier i morgen.

 

Krysser fingrene for at alt er bra og at du kan nyte graviditeten videre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære du...

 

Jeg opplevde dette i uke 6, ble velddig redd og lei meg, men var hos legen forrige uke, å han sa det var veldig normalt, å så lenge symtomene er der så kan er være ganske trygg...

 

Jeg har likevel tatt en HCG blodprøve med 5 dagers mellomrom, for å skjekke at det er stigning, (får svar til torsdag) men kjenner meg veldig gravid....

 

Lykke til, jeg er sikker på at det vil gå bra:o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde også sånn som deg, med litt mens smerter. Har gjort det i begge graviditene og er da fortsatt gravid og med et barn på 9 mnd. Går som regel bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...