Gå til innhold

November: Da har jeg sett babyen min.


Pusur_mor

Anbefalte innlegg

Var på ul i dag og så babyen min. Hadde gruet og gledet meg til denne dagen over lengre tid, pga at vi oppdaga på ul i høst at bebisen vi venta var død.

 

Hun sveipa over magen for å se hvor mange det var der inn, og med en gang hun stoppa så vi et hjerte som slo og en liten bebi som lå å vrei på seg, sparka og slo. Gjett om jeg pusta letta ut, da ja. Er nå helt forelska. Fikk meg 5 bilder hjem og de er studert opp og ned. Hun sa at det ikke ble så veldig bra bilder, men jeg ser babyen min, jeg.

 

Hun prøvde lenge å få lura til å få sett kjønn, men den gang ei. Ikke noe lurkikking her i gården, nei. Samla bena og nekta å vise noe. Hovedsaken er nå at det er et friskt barn der inne. Fikk flytta termin med 1 dag til 23. november, ( menstermin er 22. nov ) så vi var ganske enig der, ja. Svever enda, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener. ;o) Det var en kjempe opplevelse. Var selv også i dag. Det viktigste er at barne er friskt og har det bra. Du får den overraskelsen når babyen kommer. ;o)

 

Ha et fint svangerskap videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hva du mener. Jeg hadde UL for 2 uker siden og jeg svever rundt og smiler enda. Har ordinær UL om 2 uker igjen så da for jeg sett det lille nurket igjen,...forhåpentligvis har bebis snudd seg nok til at vi kan finne ut kjønn :o) Gjett om jeg gleder meg til 2 uker har gått!!

 

Håper alt går bra med alle dere andre i varmen.

 

 

God sommer:o))

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...