kristin2 Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Har de siste to dagene hatt ganske vondt i magen. Akkurat som det er en murring i magen, men det er ganske høyt opp. Det gjør også vondt å ha på for stramme klær. Føler magen er kjempehard, kjempestor og enormt oppblåst. Innemellom får jeg sånne krampeaktige stikninger i underlivet. Er i 8 uke og håper inderlig ikke at det er noe galt da dette barnet er ønsket over alt på jord. Har ingen blødninger så jeg tror ikke det er noe galt, men samtidig er dette første gang jeg er gravid så det er jo så vanskelig å vite hva som ikke kjennes bra ut og hva som er normalt. Er det noen der ute som har det på samme måte og som vet hva det kan være? Forhåpentligvis så er det bare helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 hadde sånne mens murringer jeg og.. er egentlig 2 tri jeg nå, så som du skjønner gikk det bra med meg Mensmurringer er helt vanlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristin2 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Men det er akkurat som om det er litt annerledes enn mensmurringer. Hadde en del av det tidligere, men så har det vært stille noen dager før dette kom nå. Det kjennes litt tyngre ut enn mensmurringer, akkurat som om det er en stor klump som ligger og murrer i magen, men forhåpentligvis så er det ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Siden det sitter høyt oppe og kjennes ut som en klump kommer det neppe fra bønna i livmoren. Jeg har slitt en del med forstoppelse og luftsmerter. Symptomene du beskriver minner om det... Spis noe sviske greier eller noe annet som får litt fart på systemet, så kommer det seg sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tresse Skrevet 27. juni 2006 #5 Del Skrevet 27. juni 2006 heisann! Jeg hadde det slik, dro til legen. Fikk da vite at jeg hadde blærekatar!! 3 dagers kur, og alt er borte.... Ring legen du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå